Κεφάλαιο 36

9.7K 387 33
                                    

"Ζωή δεν έχω όρεξη να βγω, πήγαινε εσύ και καλά να περάσεις" της λέω για να αποφύγω την πρόταση που μου έκανε.

"Έλα ρε Εύα, κάτι για μένα! Τρεις μέρες είσαι κλεισμένη εδώ μέσα, πάμε να βγούμε να ξεσκάσεις."κάθεται στο κρεβάτι μου αλλά εγώ μπαίνω κάτω από το πάπλωμα και κλείνω τα μάτια μου.

" Ζωή δεν θέλω να βγω! Θα είναι και εκείνος."τραβαει το σκέπασμα από πάνω μου και γκρινιάζω.

" Αα να σου πω επειδή είναι ξεροκέφαλος και δεν θέλει να σε ακούσει δεν θα χάσεις το κέφι σου, εντάξει;" με τραβάει από το χέρι αναγκάζοντας με να σηκωθώ πάνω.

"Αν δεν με αφήσει να του εξηγήσω τι πραγματικά συνέβη, ότι ο Στέφανος με φίλησε ενώ εγώ δεν ήθελα, δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ. "

" Μην λες βλακειες Εύα! Θα καταλάβει το λάθος που κάνει και θα έρθει να το συζητήσετε." κουνάω το κεφάλι καθώς ανοίγω την ντουλάπα για να βρω κάτι να βάλω." Ο Άγγελος σε θέλει εκεί, εγώ και τα παιδιά το ίδιο. Αν ο Αλεξ είναι αντίθετος, δικό του πρόβλημα"

"Θα έρθω έτσι"δηλώνω ενώ της δείχνω τον εαυτό μου. Ναι έτσι θα πάω, με το μαύρο κολάν και το μακρύ κόκκινο φούτερ που φοράω.

Εκείνη ανασηκώνει τους ώμους της γνέφοντας θετικά.

Κατεβαίνουμε τις σκάλες και αφού παίρνω τα κλειδιά, βγαίνουμε έξω.

" Θα πάμε σε εκείνο το γωνιακό λίγο πιο κάτω από το σχολείο για καφέ" με ενημερώνει.

Η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να τον δω.

[...]

"Ευακι είσαι καλά;" με ρωτάει ο Άγγελος βγάζοντας με από τις σκέψεις μου. Αφήνω το καλαμάκι που τόση ώρα στριφογυρνούσα στον φραπέ και σηκώνω ελάχιστα το βλέμμα μου.

Δεν νιώθω άνετα.

Όσο θυμάμαι να μιλάει με την Κάτια, το χέρι του να είναι κοντά στο δικό της και να της χαμογελάει ενώ εμένα να μην με αφήνει να του εξηγήσω.

Πονάει.

Πονάει πολύ να κάνουμε λες και είμαστε άγνωστοι.

Προσπάθησε να του εξηγήσει και ο Άγγελος όμως δεν ήθελε να τον ακούσει. Του το είπε στα ίσια.

" Ναι ναι όλα μια χαρά" ψεύδομαι αλλά κοιτάζω τον Αλεξ ο οποίος είναι σε παρόμοια κατάσταση με εμένα.

Ούτε εκείνος μιλάει.

Αντιθέτως, κοιτάει το κενό.

"Εσύ Αλεξ;" τον ρωτάει ένα παιδί, νομίζω Άρη τον λένε, είναι εκείνος από το πάρτυ.

Too Much TroubleDove le storie prendono vita. Scoprilo ora