Το χέρι του ακουμπάει την περιοχή μου και κάνει κυκλικές κινήσεις.
"Τώρα δεν έχεις το υφακι που είχες πριν, έτσι τιγράκι;" ρωτάει αλαζονικα.
Βάζει δύο δάχτυλα μέσα μου, τα κουνάει ρυθμικά και σφίγγω το σεντόνι.
"Τελείωνε Αλεξ" λέω ξεψυχισμενα και τον κοιτάω που χαμογελάει με τα μάτια του να λάμπουν.
"Μην είσαι τόσο ανυπομονη"η γλώσσα του ακουμπάει το σημείο μου και όλο μου το σώμα ανατριχιαζει. Τα χέρια μου μπλέκονται στα μαλλιά του.
Μετά από λίγο σταματάει και κατεβάζει το παντελόνι μου μαζί με το μποξερακι του.
Βγάζει ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και το σκίζει με τα δόντια του.
Το φοράει και παίρνει θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Σπρώχνει τον εαυτό του μέσα μου και γατζωνω τα νύχια μου στην πλάτη του.
"Γαμωτο σου" οι κινήσεις του γίνεται πιο γρήγορες. Βογγητα, αναστεναγμοι ακούγονται και από τους δύο.
"Πήγαινε πιο γρήγορα Αλεξ!" κλαψουριζω και με φιλάει. Οι γλώσσες μας προσπαθούν να παίξουν το δικό τους παιχνιδι.
Η μουσική ακούγεται πολύ δυνατά και ο θόρυβος από το κρεβάτι που χτυπάει μανιωδώς στον τοίχο δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου.
Φιλάει το στήθος μου, την κοιλιά μου και ύστερα γυρίζει πάλι στα χείλη μου.
Τα πόδια μου αρχίζουν να τρέμουν.
"Θα τελειώσω" λέω και αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο. Το ίδιο κάνει και εκείνος, ξαπλώνει δίπλα μου και προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μου.
"Θα σε πάω σπίτι σου" τον ακούω να λέει.
Σηκώνομαι και φοράω γρήγορα τα ρούχα μου. Το ίδιο κάνει και εκείνος. Αφού είχα ετοιμαστεί, πάω να βγω αλλά με έπιασε από το χέρι.
"Θα φύγουμε από την πίσω πόρτα γιατί από μπροστά θα αρχίσουν να ρωτάνε διαφορά τα παιδιά"μου λέει και γνέφω.
"Αν ρωτήσουν το οτιδήποτε αύριο απλά πες ότι μιλούσαμε. Δεν θα το μάθει κανείς αυτό που έγινε" του είπα όταν βγήκαμε έξω από το δωμάτιο.
[...]
" Σε ευχαριστώ που με έφερες καληνύχτα"κατεβαίνω από την μηχανή αλλά η φωνή του με σταματάει.
"Εύα" γυρίζω να τον κοιτάξω και δείχνει να το σκέφτεται λίγο " Άστο, τίποτα, θα τα πούμε"
Σε λίγα λεπτά είχε γίνει καπνός. Ξεκλειδωνω αθόρυβα την πόρτα για να μην ξυπνήσω τους γονείς μου και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου.
Μπαινω μέσα, κλείνω την πόρτα και κυλαω πάνω της.
Τι έκανα;
Τι στο διαολο έκανα;
Δεν...δεν έπρεπε να το είχα κάνει αυτό.
Γιατί φερομαι έτσι;
Ακόμα δεν ήρθα γαμωτο.
Και ήδη μέσα στο κεφάλι μου επικρατεί το χάος.
Τι έκανα, τι έκανα, τι εκανα;
Μερικά δάκρυα φεύγουν και κυλάνε στα μάγουλα μου.
Γιατί είμαι τόσο ηλιθια;
Δεν έπρεπε ποτέ να είχα συμφωνήσει να πάω μαζί του στο δωμάτιο.
Πέφτω στο κρεβάτι και βάζω τα κλάματα.
Γιατί φερθηκα τόσο ανώριμα;
Ίσα ίσα που τον ξέρω.
Και...
Πως το έκανα εγώ αυτό;
-oliaaaa
YOU ARE READING
Too Much Trouble
Teen Fiction" ΕΊΠΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ! ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥ ΜΈΣΑ;ΓΙΑΤΊ ΜΕΝΕΙΣ;" φώναξε μέσα στο πρόσωπο μου και έκλεισα τα μάτια μου. Δεν θα φύγω. Δεν θα φύγω αν δεν εξαφανίσω τους δαίμονες που τον περιτριγυριζουν. "Εγ...εγ" ένας λυγμός ξέφυγε από το...