A szertartás
Nos, így a rész elején szeretném megemlíteni, hogy kicsit másabb mint amit eddig publikáltam. Számomra nem lett volna értelme hétszer leírni egy szertartást, ami nem sokkal különböző szokott lenni, így egy alternatívát találtam méghozzá amolyan anonim szerepben. Tehát mindenki a kedvencével képzeli el ezt, ami a B/N (biasod neve) takar. Illetve a V/N B/N (biasod teljes nevét jelenti pl: Jung Hoseok).És ha lehet kicsit hirdetném az új történetemet. Ismételten Taehyung a főszereplő és próbálom majd a BDSM témát feldolgozni benne, amit a szürke ötven árnyalata c. film inspirált, amit Rewrite the star címen találhatok meg az oldalamon. Egyelőre nem lesz frissítés, de szeretném ha megosztanátok erről a témáról a véleményeteket, akár kommentben, akár privátban.
B/N végigsétált a folyosón, hogy elfoglalja helyét az oltárnál. A fiúk tőle balra álltak, míg a koszorúslányok pedig jobb oldalt foglaltak helyet.
– Alig várom, hogy lássam. Fogadok, hogy csodásan néz ki – mosolygott a kamerának, miközben szüntelenül a folyosót kémlelte, mikor jössz. Végül úgy beszéltétek meg, hogy az egész ceremóniát, sőt az egész eseményt megörökítve lesz, hogy majd hosszú évek múlva együtt a családdal nézzétek vissza ezt a mesés napot. A zene felcsendült, amely a Wayv Love Talk volt, mire B/N érezte, hogy izzadni kezd a tenyere.
– Kibaszottul meg vagyok rémülve – nyögted ki mikor meghallottad a dalt felcsendülni. Édesapád kuncogva lépett hozzád és megragadta a kezed. – Minden rendben lesz kincsem, csak kövess engem – mosolygott majd elindult a kijelölt úton, hogy ahhoz a férfinek adjon akit mindennél jobban szeretsz. Annak ellenére, hogy szerelmed már látott a ruhádban, mégis úgy érezte még jobban beléd szeret. Pír lepte el arcát, mire kuncogni kezdtél, bár valószínűleg a tied sem lehetett más. Szíved vadul pumpálta a vért, lábaid szinte kocsonyává váltak és ha édesapád nem tartott volna erősen biztosan félúton összeestél volna. – Az életem árán is vigyázni fogok rá – suttogta oda édesapádnak amint ő átadott B/N-nek.
– Ma azért gyűltünk itt össze, hogy szemtanúi legyünk T/N és B/N házasságának. Mielőtt elkezdenénk, van itt valaki, akinek kifogása lenne e kettő házassága ellen? – kérdezte a pap, de mindenki csendben maradt ezért folytatta – Rendben, B/N, kérlek, mondd el a fogadalmadat és ismételd utánam a következőket. Ezzel a gyűrűvel egyesítem az életemet a tiéddel. Ígérem, hogy türelmes, kedves leszek, soha nem kérdezek vagy irigykedek, hanem mindig megvédelek, megbízok benned és kitartok minden nehézségben, betegségben, egészségben, gazdagságban, szegénységben. Ma a férjednek adom magam és esküszöm, hogy veled együtt osztom meg örömöm, bánatom, mindenem ami ezen a világon van. Ápolni, szeretni foglak míg a halál el nem választ – ismételte e szavakat majd az ujjadra csúsztatta a gyűrűt, miközben úgy vigyorgott, mint még soha. Ezek után te is elismételted ugyan ezeket, és ráhúztad ujjára a gyűrűt.
– Örömömre szól, hogy férjnek és feleségnek nevezhetlek titeket. Megcsókol...- azonban nem tudta befejezni mivel B/N máris ajkaidra tapadt egy szenvedélyes csókba invitálva, amit ezer örömmel viszonoztál.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...