🌙121 ༻

1K 49 1
                                    

Randevú egy fiatalabb lánnyal(fiatalabb barátnő)

Ismét Taehyunggal  kezdeném, és persze Hobit is így elsőnek csatolnám be. Úgy gondolom -mivel néhol meglehetősen fiatalosan viselkednek –, őket simán el tudom képzelni, hogy randiznának egy fiatalabb lánnyal. Egészen könnyen megtalálnák a közös hangot és ha akkor van szó, akár a barátnőjük is lehetne. Mindketten hiperaktívak, sőt Taehyung egy bizonyos szinten igazán érzelmes fél, szóval valóban tényleg bármit meg lehetne vele beszélni. Ugyan Hoseok is ember szerető, viszont -ahogy én látom –, ő valamennyire kordában tudja tartani érzelmeit. Konkrétan nem mondok életkort, mivel fogalmam sincs ezt hova határozzam be, viszont egy olyan kb 5-6 évet simán el tudok képzelni. 

Jin, Jimin, Yoongi. Ők hárman nem lennének ellene. Főleg Jin, nem hiszem, hogy nagyon érdekelné a kor, amíg a lány elég érett. Bár saját korát nézve, és azt ha igazán szeretik egymást, picikét korlátozott a korkülönbség, hiszen egyszer majd családot szeretne. De ne menjünk ennyire előre, hiszen randevúzásból, nem biztos hogy több lesz, de ha mégis, a kapcsolat elején úgy gondolom ez a korkülönbség némi gondot okozna. De úgy alapvetően a szíve dönti el ezt. Hasonlóképpen tudom elképzelni Yoongi esetében is, csupán annyi különbséggel, hogy őt abszolút nem igazán érdekli a kor. A lényeg, hogy jól kijöjjetek egymással. Viszont Jimin...nos, nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem ő abszolút mindent ki szeretne próbálni egy kapcsolatban és amíg párja jól érzi magát , semmi sem érdekli. Ugyan eleinte kissé aggasztja majd ha nagy a korkülönbség, de szép lassan megbékél vele.

És végül Jungkook és Namjoon. Hmm...nem is tudom, talán Namjoont annyira ez nem foglalkoztatná, szívesen randevúzna egy fiatalabb lánnyal és ha úgy van akkor akár a szerelmévé is válhat. Simán el tudom ezt képzelni, vagy azt hogy mennyire édesnek tartja ha kicsivel nagyobb a megszokottnál a korkülönbség, de akár azt is, hogy egy vele egykorúval jár. Viszont Jungkookal más a helyzet, mivel még ő is fiatal, és például egy nála 7-10 évvel fiatalabb lány...nos jócskán a pedofil felé hajlik. Bár a hét az még éppen hogy belefér. Viszont ha kisebb számokat nézzünk, akkor szerintem túlzottan őt sem zavarná ez.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
BTS Reakciók (II)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora