Amikor barátnőjük idol akar lenni (köszönöm Moonieee- 💜)
~🅙🅘🅝~
– Idol szeretnék lenni – jelented határozottan, mikor épp közösen főztök. A fakanál kiesik a kezéből, amit kiejtetted ezeket a szavakat. Tisztában voltál azzal, hogy most egy jókora veszekedést indítottál el, tekintve, hogy Jin konkrétan a tenyerén hordoz, nem fogja ezt engedni neked.
– Biztos? Tudod milyen nehéz, mennyit kell majd küzdened – veszi fel a földről a fakanalat, majd a mosogatóba teszi. Meglepődtél ezen. Nem erre a nyugodtságra számítottál, ezért nem is válaszoltál neki – Nem akarom, hogy idol legyél, meg akarlak védeni minden csalódástól, de ha valóban ezt akarok, akkor legyen.
~🅢🅤🅖🅐~
Sokszor segítettél dalt írni párodnak, és ugyan eleinte nagyon nehéz volt, mára már szinte rutinszerűvé vált. Nagyon megszeretted, és egy idő után megfordult a fejedben, hogy akár idol-ként is tevékenykedhetnél. Csakhogy jó pár napig nem merted ezt megosztani pároddal. Tudtad, hogy ellenezni, vagy minimum nem nézni jó szemmel, hiszen soha nem akarná, hogy szenvedj.
– Szeretném megpróbálni az idol életet.
– Rendben, de nehogy sírj mert akkor nem állok jót magamért – fenyeget meg játékosan, ám tudod, hogy nagyon is komolyan gondolja.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Szerelmed elég sokszor vetette fel az öltetett, miszerint jelentkezhetnél gyakornoknak, ám te mindig legyintettél egyet, mondván, hogy úgyse bírnád, ez nem neked való. Csakhogy Hoseok szomorú volt, bár nem mutatta de láttad rajta, ezért is döntöttél úgy, hogy megpróbálkozol vele, elvégre táncolni imádsz, a hangod meg nem olyan szörnyű. Tehát egy próbát megér.
~🅡🅜~
Pár éve szerzőtettek le a cégnél mint dalszerző, és sokat dolgoztál együtt a fiúkkal. Így ismerted meg a párod, akivel már boldogan élsz együtt két teljes éve. Igaz, hogy eleinte a cég ezt nem nézte jó szemmel, de rájöttek, mindketten túl értékesek vagytok, hogy kirúgjanak.
– Jagiya, csodás dalokat írsz – dicsér meg egy csókot lehetve homlokodra. – Aki ilyen csodát ir, nem lehet rossz hangja – utal arra, hogy jelentkezhetnél gyakornoknak, azonban te ezt már megvitattad magaddal. Jobb szeretsz irni, mint a színpadon táncolni, utazgatni szerte a világba.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
– Szép hangom van, ezt te magad mondtad Jimin, ráadásul a tánc tudásom is elismerted. Mégis miért gondoltad meg magad? – csattansz fel. Pár napja elmondtad, hogy szeretnél a nyomdokaiba lépni, amibe bele is egyezett, csakhogy ma valamiért meggondolta magát. Természetesen az okot nem akarja elárulni.
– Nehéz jagiya. El sem tudod hinni mennyire kiszívja az energiád a mindennapos táncbrokát, a folyamatos rettegés, hogy barátokat veszítesz el...kicsim értsd meg, én ezektől meg akarlak kímélni. De ha te is idol leszel, akkor meg lesz kötve a kezem – vallja be őszintén.
– Csak hadd próbáljam meg Jiminnie – öleled magadhoz szorosan.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Nem repesett az örömtől, azonban úgy volt vele, hogy maximum nem jön össze, de attól még maradhatsz táncol vagy dalszerző. Természetesen ő is, akárcsak Jimin, minden rossztól meg akart védeni, de tudta, hogy ha ellenzi azzal csak még rosszabb lesz.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Jungkook kicsit nehéz esett volt. Ugyan mindig is sejtette, hogy nagyon közel áll a szívedhez a zene, de nem gondolta, hogy te is idol szeretnél lenni. Azok után, hogy szinte vele együtt nőttél fel, ott voltál vele mindig mikor nem volt megelégedve magával, minden nehéz helyzetből te húztad ki, ezért sem gondolta, hogy te is ezt az utat akarod végig vinni.
– Nem fogsz megállítani Jeon Jeongguk – bököd meg mellkasát mire megilletődik. – Nem biztos, hogy sikerül vagy hogy jó leszek, de meg fogom próbálni. Veled vagy nélküled.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...