Pregnant ssex
~🅙🅘🅝~
– Hercegnő – motyogja Seokjin, és lehajol, hogy megcsókoljon – Szia, másik bébi. – mondja, miközben lehajol, hogy megcsókolja a hasadat. Még nem látszik annyira a pocakod, de Jin első pillanattól fogva ezt teszi. Beszél a picihez, csókolgatja a hasad, sőt még énekelni is szokott neki mondván, szokja meg az édesapja hangját is. Magadhoz húzod, hogy hevesen, határozottan az ajkaira csapj le, ő pedig a csípődre teszi a kezét. Nem tudod visszatartani, hogy ne tudasd vele örömöd, ezért apró kis sóhaj hagyja el ajkaid. Már néhány nap telt el azóta, hogy együtt voltatok bármilyen romantikus, meghitt pillanatban, ezért pokolian vágytál rá. De Seokjin sem volt másképp. Hagyod, hogy az ujjaid a hajába gabalyodjanak, ő pedig lassan, óvatosan, a hálószobádba visz, majd lefektet az ágyra, és föléd tornyosul. Lágyan megérint ujjaival csípőd mentén, mivel ez az egyik gyenge pontod, miközben a szemedbe nézz olyan csillogással mint még soha.
– Nem fogok összetörni, Jinnie – suttogod lágyan simogatva arcélét.
– Annyira gyönyörű vagy – suttogja. – Ha túl erősen megérintelek, úgy érzem, eltűnhetsz – szavaira bekönnyezett a szemed. Máskor is, sőt egészen sokszor bókol neked, nem csak a terhesség alatt, viszont a hormonok most az egekben vannak és emiatt nagyon hamar elérzékenyülsz. – Nagyon szeretlek, kicsim. És téged is picur – motyogja miközben óvatosan beléd hatol.
~🅢🅤🅖🅐~
Érezted ahogy Yoongi bámul. Mindig izgalomba hozott, huncut mosolyával és ezt nem félt kimutatni. Mivel tegnap este nem engedte, hogy mosogass, reggelre maradt ez a feladat, miközben szüntelenül legeltette szemeit rajtad.
– Oppa, mit csinálsz? – mondod halkan mikor hirtelen megragadja derekad.
– Baromira szexi vagy és nem tudok ellenállni tovább – suttogja érzékien füledbe.
– Ne hülyéskedj, hiszen nevetségesen nézek ki – természetesen nem gondoltad komolyan, hiszen tudtad, hogy Yoongit nem zavarja a pocakod sőt, nagyon is izgató volt számára. Ugyan nem értetted miért de örültél neki.
– Enged meg, hogy szeresselek baby – kezei végigfutnak az oldaladon, és megragadja a csípődet majd könnyedén felemel a konyhapultra. Lihegsz, miközben leveszi a nadrágodat és óvatosan a pultra fektet, hogy kényelmesen hozzád férjen. Az, hogy nem látod őt de érzed csókjait a tested minden egyes pontján, még izgalmasabbá varázsolják ezeket a perceket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...