Hűha, ez nagyon hosszúra sikeredett, de sokkal élvezetesebb így, nem? Bár Taehyung része annyira ismerős...végül is egészen sok részt írtam már velük így nem meglepő szerintem, ha van némi hasonlóság benne. Azért remélem így is tetszik.
Első együttlét
~🅙🅘🅝~
Te és Jin néhány hónapja voltatok együtt, de egyikőtök sem próbálta úgy a kapcsolatot a következő lépésre vinni, ami a teljes szexuális életet illeti. Beszéltetek róla, és mindketten tudtátok, hogy készen álltok, de Jin különlegessé akarta tenni az első alkalmatokat, ami nem kis pírt varázsolt az orcáidra.
– Jin? – pár órája megkaptam a „vészhelyzet" üzenetet, hogy a műszakod után látogass el hozzá. Féltél, hogy valami baj történt, de mikor beléptél a lakásba az egész hely gyertyákkal volt kivilágítva. A nappaliban az asztalon egy rózsákkal teli váza foglalt helyet, így odasétáltál, hogy megcsodáld a virágok.
– Nincs semmi baj – felugrottál, amikor hallottad lágy hangját, a nappali és fürdőszoba térség közt.
– Gyönyörűek, de mi az...– nyöszörögted, miközben karjait a tested köré fonta, és lágyan végigcsókolta a nyakadat, ügyelve arra, hogy jól érezd magad.
– Szeretnél velem fürödni? Vagy előbb együnk? – eltávolodott tőled, ami miatt nyafogni akartál, hiszen nagyon jól esett ez az aprócska kis törődés feléd.
– Éhes vagyok, de... nem ételre – rápillantottál, hogy megbizonyosodj arról, megérti-e mit szeretnél ezzel közölni vele, ő pedig kuncogott és gyengéden megfogta az állad.
– Nem? Mire vagy éhes bébi... Mondd el nekem – talán a félhomály és a romantikus környezet volt az oka, de most sokkal magabiztosabbnak érezted magad, mint valaha.
– Rád – suttogtad csábítóan a vállán végighúzva a kezed, majd óvatosan elkezdted kioldani az inge gombjait, rád kuncogott, miközben végigsimítottad a kezed a szabad mellkasán.
– Biztos vagy? – bólintottál, amikor lehajolt, hogy megcsókoljon, de csak ugratott és épphogy az ajkaidhoz ért. Frusztráltan felsóhajtottál, majd egy határozott mozdulattal lehúztad egy szenvedélyes csók reményében. – De nem itt, nem a kanapén vagy a padlón – felnyögött, miközben a kezed lefelé haladt a dudorához, és megdörzsölted a nadrágja anyagán.
– Vigyél el – kissé az ajkaira haraptál, amitől felmordulva húzott a hálószoba felé. Elmosolyodott, miközben meglepett sikolt hallattál, miközben lefektetett az ágyra, és szeretettel megcsókolt, miközben elkezdett levetkőztetni a munkaruháidtól.– Lassú vagy – nyöszörögted, amikor végre levette a munkaszoknyádat, és eldobta valahova a szobába.
– Pszt, bébi – sziszegted, miközben elkezdte csókolni mindkét combodat, amíg el nem érte a bugyidat, ahol lágy csókot adott ruhás csiklódra, amitől nyöszörögni kezdett. Amint azt mondtad, kérlek, Jin elmosolyodott, levette a bugyidat, és visszatért az ajkadhoz, ahol lágyan megcsókolt. Széttárta a lábaidat, miközben ujjait a legérzékenyebb pontodhoz helyezte és vigyorogva mosolygott.– Olyan nedves már, egész nap vágytál rám? – megráztad a fejed, és egy újabb szenvedélyes csókra rántottad, nem akartad, hogy ennek még vége legyen. – Annyira szűk vagy – sziszegte, miközben két ujját a mélyedbe süllyesztette, és a fejed hátradőlt a párnákhoz, ahogy végre sikerült kapcsolatba lépned, amire vágytál. – Készen állsz? – bólintottál, miközben bepozicionálta magát a bejáratodnál, majd lehajolt, hogy megcsókoljon, miközben lassan belém tolta magát, belenyögve a csókba. A csípődet megemelve nyöszörögtél, hogy oda érjen ahol a legnagyobb szükséged volt rá. Felnyögött az egyik lábadat a dereka köré szorítva, hogy mélyebbre jusson, egy pillanatra mozdulatlanul tartotta magát, ahogy nyögted a nevét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...