Halihó! Így késő estére hoztam egy kis újdonságot. Igazából nagyon megtetszett ez a NSFW 18+ kis imagine/reakciók, de mivel magamtól nem tudnék ilyesmit írni arra gondoltam, hogy fordítanék. Leszögezném, hogy ezeket tumblr-rol fordítom, tehát semmilyen formában nem saját iromány. Ha valakit ez zavar szóljon nyugodtan, mert mindent meg lehet beszélni. Véleményeket ettől függetlenül szívesen fogadok, ha még szeretnétek ilyesmit olvasni a fiúkkal. ❤
Kedvenc szexpozíciójuk
~🅙🅘🅝~
Valóban egyenesen oda van a szemtől szembeni pozícióért, lényegében ott az ölében ültél vele szemben, lábaiddal átölelve. Szereti az intimitást, és hajlamos arra miszerint, hosszú perceken át csókolgassa nyakad, illetve melleid, miközben lassan szeretkeztek. Minden reakciódért epekedik, hiszen innen tudja, mennyire élvezed.
~🅢🅤🅖🅐~
Szeret, ha meglovagolod. Különösen szereti, ha a stúdióba ajándékozod meg ezzel, mikor szünetre van szüksége. Melleid közé fúrva fejét, kezdi azt belepni nyálas csókokkal, míg te folyamatosan fel-le pattogsz rajta. Nem zavar ha megragadja a csípődet, és kissé erősebben húzz magára. Tudod mennyire szeret domináns lenni, ezért néha engedsz a csábításnak.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
A szemtől szembeni pozíciót is nagyon szereti, ám ezt felülmúlja a kiskifli nagykifli pozíció. Imádja, miközben kényelmesen oldalra fektet, szép lassan beléd hatol. Bármelyik tempó tökéletes neki, akár lassan akár gyorsan, nem számít, mert imádja közben hallgatni élvezkedésed, vagy éppen azt, ahogy férfiassága ki és be jár a szűk forróságban.
~🅡🅜~
Élvezné a misszionárius póz, ám úgy még jobban ha a vállára vetheti lábaidat, és lényegében pici felemelve tested. Figyelné, ahogy férfiassága eltűnik benned, miközben eszeveszetten neked nyomja a csípőjét, mitől szinte csillagokat látsz.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Imádná a klasszikus kutya pózt, ha az arcodat finoman belenyomná a lepedőbe. Szorosan megfogná a csípődet, és egyenletes ütemben magához húzna. A legjobb pozíció, hogy tökéletes rálátása legyen, ahogy eltűnik benned hímvesszője, azonban azt is nagyon imádja, hogy előszeretettel cirógathatja hátad, néhol csókokat hagyva gerinced mentén, majd hajadhoz nyúl, hogy finoman hátra húzza fejed.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Mindkettőtök imádja, ha hátulról hatol beléd. A kedvenc pozíciótok, mikor a hasadon fekszel, annyira pucsítva neki amennyire csak engedi testhelyzeted, miközben kegyetlenül, ám mégis vigyázva rád, birtokba veszi tested. Ez lehetővé teszi számára, hogy mélyebben beléd csússzon, eltalálva legérzékenyebb pontodat.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Nagy kedvence a kiskifli nagykifli pozíció szemtől szembe, ahol felemeli lábadat majd vállára téve kerül mélyebbre testedben. Lehetővé teszi, hogy testét szorosan a tiedhez nyomja, meleg mellkasa szinte egybeolvad melleiddel, miközben egyre jobban hajszol titeket a gyönyör kapuja felé.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...