🌙150 ༻

1.4K 76 3
                                    

Sírni egy szomorú filmen

MOST

Jimin

Hoseok

Taehyung

Jungkook

Seokjin

Namjoon

Yoongi

LEAST

Jimin – Ugyan csak egy szomorú filmről van szó, azonban Jimint annyira meghatja, hogy könnybe lábad a szeme. Sőt még egy happy end filmen is hasonló a reakciója, és nem zavarja ha ezt mások is látják, főleg ha a párjáról van szó. Szégyen érzet nélkül kér zsebkendőt vagy ha az nincs, akkor egyszerűen csak a párja felsője egy része is tökéletesen megfelel. 

Hoseok – Kicsit visszafogottabban titkolja érzelmeit előled, de még mindig hajlamos arra, hogy ideges legyen egy szomorú filmen. Mindig is nagyon érzelmes volt, és ha egyszer elkezdi, egyszerűen nem tudja abbahagyni. Bármi, ami gyerekeket vagy állatokat érint, általában elriasztja őt, a gondolat, hogy ilyesmikre képesek az emberek. Mindig észre lehet venni ha nagyon kényelmetlen neki, hiszen akkor még közelebb kerül a szeretett személyhez. 

TaehyungNos, szerintem sokan azt gondolják, hogy sír egy szomorú filmen. Valóban igaz lehet, de szerintem inkább a fiatalabb koraiban volt ez jellemző rá. Ugyan ha nagyon drasztikusra fordulnak a körülmények bekönnyezik, de szerintem az évek alatt felnőtt annyira, hogy ezt kordában tudja tartani. Ezzel nem azt mondom, hogy ez szívtelen férfi lett, vagy gyerekesnek tartom aki sír, sőt, viszont úgy gondolom Taehyung olyan személyiség aki utálja ha sajnálják. Márpedig ha egy embert sírni látunk, valamilyen szinten megsajnáljuk azt. 

JungkookÚgy tudom elképzelni akárcsak Taehyungot. Tehát nem arról van szó, hogy figyelmen kívül hagyja az ilyesmit, csupán csak nem szereti ha sajnálják, így inkább magába fojtja érzelmeit, amit a film váltana ki belőle. Persze ezt párja észreveszi csak Jungkook nem hagyja magát megvigasztalni. Végül megadja magát, és hagyja, hogy megvigasztald, de ha a film véget ér, valami férfias dolgot tesz, hogy bebizonyítsa, milyen erős is valójában.

Seokjin – Nagyon igyekszik majd nem sírni egy szomorú filmnél, de ha észreveszi, hogy párja sír, azt annak jeleként fogja fel, hogy ő is kiadhatja magából érzéseit. Ő már annyira nem fél kimutatni ezt a részét párja felé, de ha mondjuk egy családtagról vagy éppen a fiukról van szó, ott bizony megkeményíti szívét és csak miután elment mindenki, ontja ki magából érzéseit. 

NamjoonNem is tudom. Abban biztos vagyok, hogy nem szereti ha sírni látják, ezért azt is könnyen el tudom képzelni, hogy ha úgy érzi nem bírja tovább, akkor inkább félrevonul, hogy meg tudjon nyugodni. Vagy pedig a kutyát viszi el sétálni míg lenyugszik. Ugyanakkor könnyen elképzelhető, nem fél kimutatni érzelmeit és szabadjára engedi könnyeit. Szóval vele mindenképp bajban vagyok...

Yoongi – Valóban hihetetlenül ritka alkalom, hogy egy szomorú filmben sírna. Sok kell ahhoz, hogy egy film megsirassa Yoongit, mivel sokkal jobban tudja visszafogni érzelmeit, mint a többi tag. Nagyon megérinti őt a szomorú filmek, de az esetleges bánatát inkább dalban foglalja össze. De enélkül is, soha nem érinti meg őt egy film annyira, hogy sírjon.


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Szívesen olvasnám a ti meglátásaitokat is ebben a témában. Kíváncsi vagyok ki hogyan látja. Viszont ha nem bánjátok feltennék egy kérdést. Biztosan sokan ismeritek az ilyen headcanon A-Z témájú írásokat, és gondoltam én is belekezdenék egybe. Egyelőre egy cuki kis sfw témára gondoltam, ami a randevúzást foglalja magába. Külön könyvet szánnék rá, mivel vegyes bandákkal írnám. Szóval van akit érdekel? Szívesen olvasnátok ilyet tőlem?🤔

BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora