Kicsit túl késő van már, szóval szerintem mindenki alszik, viszont végre publikáltam ezt a részt. És (bár lehet nem annyira érdekes) ha egyszer valamikor belekezdenék egy Démon!AU ficibe, ki olvasná szívesen? Engem nagyon érdekelnek az ilyesmi témák, van, hogy néha böngészek utánuk, és egészen érdekesnek tartom. Ti mit gondoltok róla?
Démon! AU! Amikor szereted őket
~🅙🅘🅝~
– Nocsak – néztél fel hárman a holttestről, amikor figyelmes lettél egy mély férfihangra. Tested megfeszült, ahogy tudatosult benned, ezek ők heten, akiktől a legjobban rettegsz, annak ellenére, hogy köztük van Seokjin.
– Megtaláltad a kis ajándékunkat. Bár jobb szerettem volna ha te is ott leled helyed – bökött a földre.
– Tűnjetek el.
– Nos, ez elég kedves tőled, de azt hiszem nem fog teljesülni kívánságod – nevetett, majd Seokjin felé fordította a fejét. – Mit gondolsz, Seokjin? Hagyjuk magára vagy ugyan azt a sorsot érdemli mint a társai? – pillantott le a holtestekre majd ismét az említett férfira. Nagyot nyelt ezekre a szavakra, hiszen ez csak egyet jelent. Seokjin is benne volt a gyilkosságban. Biztosan megérezte a csalódottságodat, mert hátat fordított, majd fájdalmasan felszólalt.
–Menjünk.
– Szégyen, pedig szívesen eljátszottam volna vele is – mosolyodott el az előtted álló férfi, ki meg akarta fogni az állad, ám előrántottál egy kést. Kissé meglepődött ám mégse tett semmit, inkább gúnyosan felmordult majd otthagyott. Nem mertél Jin szemébe nézni, pedig érezted magadon tekintettét. Nem volt mit mondj neki. Az a férfi, aki annyira próbált meggyőzni arról, miszerint ő nem olyan mint a többi, hogy nem hideg vérű gyilkos, hanem van egy igenis szerethető oldala is, ugyanolyan rossznak bizonyult.
~🅢🅤🅖🅐~
Ha valaki most látná titeket, egyenesen a pokolba száműzne. Egy démon, akit annyira féltettek és tiszteltek, egy angyal mellett feküdt az ágyban meztelenül.
– Nevetséges.
– Nem, nem az – felhúzta magát a férfi éppannyira, hogy kényelmesen a szemedbe tudjon nézni. – Léteznek hibridek.
– De nem a mi fajtánkból – mutatsz magatokra, ezzel is tudatva vele, hogy démon-angyal hibrid nem létezik.
– A mi babánk lesz az első – egy pimasz mosoly jelent meg ajkai sarkában, mire bosszúsan megütötted a mellkasát. Szereted őt, viszont soha nem érezted, hogy komoly is lehetne a kapcsolatotok, elvégre egyikőtök családja/nemzete sem szereti a másikat. Ugyan már nem dúlnak a háborúk, de rettegsz attól, hogy talál épp miattatok tör ez ki ismét. – Amíg boldog vagy mellettem, leszarok mindenkit.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...