༺ 02 ༻

4.4K 126 27
                                    

Amikor féltékenyek a kertész fiúra (köszönöm Moonieee- 💜)

~🅙🅘🅝~

Nem értetted miért is akart párod annyira kertes házban élni, hiszen gyűlölte a virágokat. Ennek ellenére egy igen szép virágos kertet csináltatott neked, mert vele ellentétben te szereted a növényeket. Ezzel csak az volt a baj, hogy egyikőtöknek se volt ideje meg energiája, hogy ápolja a kertet, így történt az, hogy felvettél egy kertész fiút. Jin eleinte nem szólt semmit, viszont egy idő után már idegesítette a fiatal kertész. Hamar rájöttél, hogy féltékeny.

– Néz oda milyen szerencsétlen – mutat ki az ablakon, ahol a kertész fiút megtámadta egy macska. A vállán ül és úgy karmolja szerencsétlent.

– Jaj oppa, az a macska a te egész csirkédet is ellopta az ablakból.

– Ez nem vicces jagiya. Én azt mondom rúgjuk ki.

– Ugyan miért? Te worldwide handsome vagy, senki se veheti fel veled a harcot.

~🅢🅤🅖🅐~

Furcsa mód ő szerette a virágokat. De csak kis mennyiségben, ha túlzásba vitted, mindig tönkre tett párat mert nagyon zavarta a szemét.

– Oppa, már megint meghalt a fél kert. Szerintem vegyünk fel egy kertészt – sietsz be a nappaliba, ahol Yoongi épp filmet szeretett volna.

– Micsoda? – ül fel a kanapén.

– Egy kertész, tudod aki gondozza a virágokat, és...

– Tudom mi az a kertész, de mi a fenének kell? Túl sok szeretettet meg gondoskodást kapnak azok a fránya virágok, azért pusztulnak ki – morogja orra alatt. Igazából félt tőled ha megtudod az igazat, ezért valahogy le kell beszélnie erről az örült ötletedről.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Nem gyűlölte ő a virágokat, dehogyis. Nem erről volt szó, csak már nagyon elege volt abból, hogy folyton a kertész fiút dicséred. Hiányzott az neki, hogy őt dicsérd, vagy hogy együtt táncoljatok.

– Jagi, én nem akarlak megbántani, de ha nem fejezed ezt be, kirúgom – mutatott a most is szorgalmasan dolgozó fiatalra.

– Miért? Hiszen jól végzi a munkáját vagy mégse?

– De jagiya, nagyon is jól végzi, és ez a baj, mert velem nem foglalkozol – vallja be őszintén, mire te kuncogva mész közelebb hozzá.

– Jaj Hobi, ne legyél féltékeny, én csak örülök, hogy szép a kertem.

~🅡🅜~

Imádta, mikor együtt olvastatod, aztán kibeszéltétek a könyv történetét, olyankor mindig meghitt volt a pillanat, viszont mióta a virágos kertel foglalkozol, elégé magányos az olvasó délutánokon.

– Hol a kertész? – kérdezed mikor sehol se találod az említett személyt.

– Haza küldtem – lapoz egyet a következő oldalra. – Folyton vele foglalkozol, és ez zavar.

– Ne haragudj oppa, én csak...

– Tudom jagiya, de többször nem nézem el. Pokoli érzés a féltékenység.

~🅙🅘🅜🅘🅝~

Ritka férfiak egyiket, aki ennyire szereti a virágokat, de te ennek csak örülsz, hiszen mindig is szerettél volna egy saját kis kertet teli rózsákkal. Jimin ezt meg is adta neked, pontosabban egy fiatal kertész fiú segítségével. De mint tudjuk a kis Mochi eléggé féltékeny, főleg ha az illető magasabb nála. Ezért már az első nap elmondta neki, hogy még csak rád se szabad nézzen, különben ki lesz rúgva.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~

Teljes mértékben megbízik benned, ezért még csak meg se fordul a fejében, hogy féltékeny legyen. Ez azonban addig a napig igaz, míg be nem köszönt a kertész. Ugyan nem volt magasabb nála, viszont sokkal izmosabb és talán picit helyesebb is, és az hogy elég sokat beszélgettél vele, egy idő után bántotta a dolog. Pedig csak arról volt szó, hogy ezerszer kellett elmondanod mit szeretnél, ugyanis képtelen volt figyelni.

– Szép a külső de ez nem mondható el belsőjére is – szólal meg párod a pultnál ülve, fülig érő mosollyal. Hallotta a vitátokat, és örült neki mert nem kell senkivel harcolnia érted, na nem mintha bánná, de ő nem olyan.

– Még jó hogy Yeontan tökéletes – pimasz mosollyal ajkaidon szaladsz a hálószoba felé.

– Aish, jagiya – kiállt utánad sietve.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~

Jungkook minden hímneműre féltékeny, kivéve a hyungjaira, mert bennük ezer százalékban megbízik, na meg már mindenkinek van párja. Imádja ha csak vele foglalkozol, ezért néha még a saját bátyádra is féltékeny. Folyton keresztbe akart tenni a kertész fiúnak, aki egyébként vele egy idős, csak hogy soha többé ne lássa a közeledben.

– Eszednél vagy Jungkook? – kiabálsz vele a nappali közepén.

– Igen édesem, eszemnél vagyok. Hát nem látod hogyan néz utánad? Mint akit mindjárt leteper – morogja bosszúsan.

– És kit érdekel? Nézzen addig míg ki nem esik a szeme, te itt vagy és megvédel tőle. 

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now