༺ 70 ༻

1.7K 49 39
                                    

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Egy sóhajtás kíséretében leteszed a pattogatott kukoricás tálat, mielőtt felállnál, és a rövidnadrágodon letörölöd a nem létező morzsákat a kezeddel. – Ki az? – kiáltod el magad, mivel ha nem ismerős akkor nem fogod kinyitni az ajtót, ám egy félénk „én vagyok az"-t. Mosolyogva lépsz az ajtóhoz, hogy kinyisd azt és beenged a lakásodba a legjobb barátodat Hoseok-ot. Olyan öltözékben feszít előtted, amire sokan irigyek lennének, a nők meg csak úgy hullanának az ölében. Ugyan csak egy egyszerű bőrkabát, illetve farmer van rajta, egy tornacipővel, mégis annyira dögösen fest mintha minimum egy üzletember állna előtted. A szemed elkalandozik arcáról ágyékára, azonban meglepetten pislogsz mivel nem látszik, hogy izgalmi állapotban lenne. Nem kicsit lep ez meg, mivel leginkább csak ezért keresitek a legtöbbször egymást.

– Segíthetek Mr. Jung Hoseok? – félmosolyra húzod ajkaid, mivel tudod mennyire nem tetszik neki ez a megszólítás, azonban valamivel szereted volna megtörni a közétek beállt csendet. Végül elengedett az ajtókeretet, majd a karodat az említett falap oldalához nyomod, és ily módon nézel rá, miközben karjaidat összefonod. Amikor összeszedte a bátorságát, hogy felvegye veled a szemkontaktust, csupán egy félénk kérdést présel ki ajkai közül. 

– Azért jöttem, hogy...megnézzelek? – sokkal inkább tűnt ez kérdésnek mintsem válasznak, de természetesen nem szóltál érte. Nem értetted miért ennyire félénk, szinte te magad érezted mennyire izgul valami miatt. Soha nem volt ilyen és ez aggasztott, mert attól tartottál valami baj történt, csupán nem tudja hogyan ossza meg veled.

 – Azért jöttél, hogy lefeküdjünk vagy kibököd mi bánt? – úgy vélted nem nyaggatod és inkább egyenesen megkérdezed tőle. Hoseok most először nyugtalankodott a nyerseségedtől. Dadog miközben próbálja értelmesen a tudatodra adni, mi is a probléma forrása, amin te elmosolyodsz. Nagyon aranyos képet fest, ahogyan ott áll kissé összezavarodottan, alig merve a szemedbe nézni ami sajnos elárulja, hogy bizony itt nagy a baj. Visszaharapsz egy vigyort, mikor észreveszed kipirult arcát, ő pedig kiegyenesíti a hátát, és szelíden válaszol.

– Ez az egyik dolog, amit meg akarok tenni... – olyan intenzitással bámul rád, hogy a szíved majd kiugrik a helyéről. Ugyanakkor látod, ahogy a saját érzelmeivel küszködik. Újra és újra megpróbálja összeszedni gondolatait, szavakba önteni, de minden alkalommal, amikor megpróbálja, elhallgat.– Én... én... ki akarlak vinni – homlokod összeráncolod, hiszen ebből egy mukkot sem értesz, ugyanakkor nem szólsz semmit. Hagyod hadd bontakozzon ki, még ha legszívesebben kierőszakolnád belőle a választ. – Randizni akarok veled – köpi ki olyan gyorsan, és ebben a pillanatban látod rajta mennyire megkönnyebbült, hogy végül kisérült ezt kimondania. A döbbenettől nem tudsz mit mondani. Ott állsz mozdulatlanul az ajtófélfának dőlve, miközben olyan szemekkel nézhetsz rá, mint mikor először szóba került ez a kis összemelegedés köztetek. Gyorsan félrenézel ahogy az a nap jut eszedbe, és érzed miszerint az arcod inkább már sokkal inkább a rák színével egyenlő. Nem bántad meg ezt a barátság extrákkal dolgot, ugyanakkor sokkal többet érzel iránta mint gondolnád, és az hogy most egy ilyen lehetőséggel áll eléd, fogalmad sincs mit reagálj. – El akarlak vinni egy szép randira – egy pár másodpercig némán figyeli minden mozdulatod, majd újra neki kezd – Tudatni akarom mindenkivel, hogy az enyém vagy. Többet akarok, mint csak lefeküdni veled. Azt akarom, hogy maradj mellettem, hogy együtt aludjunk olyan szorosan mint még soha, hogy a következő nap reggelén egy édes csókkal ébresszelek. Szarok az ígéretünkre, mert menthetetlenül beléd szerettem – pontosan tudod mire gondol, hiszen ő volt aki felhozta az érzelmek nélküli együttlét szabályt, és most mégis ő az aki megszegi. Bár lehetséges te sokkal előbb megszegted ezt, csupán nem mondtad el senkinek. Óvatosan közelebb lépsz hozzá hogy kényelmesen karjaid nyakába csúsztasd. Talán nem ez a legjobb módja annak, hogy tudatára add, te is hasonlóan érzel iránta, viszont a romantika nem a te stílusod. Azt meghagyod Hoseoknak. Közel hajolsz füléhez majd a következő pillanatban gonoszan elmosolyodsz. 

– Előbb dönts a takaró közé majd utána mehetünk randizni – gyengéden megharapod fülét, pontosan tudva miszerint ez az egyik gyenge pontja. 

– Édes istenem – szusszant fel, hevesen ajkaidra tapadva, kapkodó mozdulatokkal felkapva téged, hogy minél előbb teljesítse kívánságod.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Néha szeretném megosztani veletek mi történt velem az utóbbi időben, miért is vagyok ennyire inaktív, de rájövök, hogy elég egyetlen mondat erre: Elkezdtem igazán élni. Ugyan rengeteg dolog van, amin még változtatnom kell, vagy éppen még nem tapasztaltam meg, sőt, irtó sokan hibázom, viszont úgy érzem ezúttal valóban megtaláltam az én utam. A valódi önmagam. Lehet nem látszik, mert ugyan annyit hülyéskedem mint régebben, érettebb sem vagyok (kivéve ha kell), de sokat változtam. Vannak hullámvölgyek mikor legszívesebben sírva rohannék el az univerzumba, mégis boldog vagyok mert végre a saját életem tartom a kezembe.

És most, hogy kiöntöttem nektek a szívem egy részét, remélem veletek minden rendben. Vannak pocsék napok az életben, de mindig kinyílik egy ajtó ami tele van rejtéllyel, csak résen kell lenni. Ám nem akartam ennyire érzelgős lenni, úgyhogy gyorsan fel is teszem azokat a kérdéseket, amik miatt tulajdonképpen megszületett a poszt. 

1. Mióta és miért kezdtél el követni?

2. Mit szeretsz (reakció, OS, fanfiction) legszívesebben olvasni tőlem? És miért?

3. Van esetleg egy banda vagy solo énekes, akivel szívesen olvasnál tőlem? És mit vagy milyen műfajban?

Ui. Egy hatalmas köszönöm azoknak akik követnek/olvasnak és azoknak is akik esetleg erre a kis bejegyzésre válaszolnak. ❤

Egyébként mit szólnátok egy socialmedia gyűjteményhez? De itt nem a klasszikusra gondolok hanem egy konkrét téma lenne mégpedig a család. Egy csomó képet találtam pinteresten, ami inspirálna egy hasonló gyűjteményhez. Nem feltétlen lenne BTS téma, tehát amolyan vegyes bandás lenne (fogalmazás ötös xD), de a legtöbb mint pici, pár hónapos gyerek képek, vagy éppen XY idol párja terhes, posztok lennének, néha kiegészítve egy-két kis drabbleval. Van akit érdekel? 🤔

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now