Bár nem igen szeretek ilyesmit írni, de mindenképp akartam hozni ma nektek valamit, de ígérem holnap jövök egy rendes részel, de addig is ehhez jó olvasást.🥰
Milyen dolgok zavarják a fiúkat.
~🅙🅘🅝~
Határozottan zavarná, ha túlzottan vigyáznál rá, még akkor is, ha nyilvánvalóan szüksége lenne rá, mert beteg vagy valami, és/vagy csupán jólesik neki egy kis törődés. Úgy értem, annyira hozzászokott ahhoz, hogy másokról gondoskodjon, és ha a változás kedvéért te vigyázol rá, az egyszerre kínos és csodálatos lenne számára.
~🅢🅤🅖🅐~
Valójában nem hiszem, hogy van ami ténylegesen kihozza a sodrából. Alapvetően bármit képes lenne kezelni, a késő esti vallomásoktól kezdve a nyilvános ugratásokig, bármilyen probléma (legyen párkapcsolati, családi stb.) általában higgadtan próbálja kezelni, hogy mindenki jól jöjjön ki a helyzetből.~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Hasonlóan Yoongihoz, nem hinném, hogy túl könnyen az idegeire lehet menni, főleg hogy nagyon kedves személyiség. De ha mégis sikerül valakinek kihozni a sodrából, egy életre megbánja azt is, hogy megszületett. Úgy értem Hoseok egyáltalán nem rossz ember, sőt, viszont ha ezt túlzottan kihasználják, nem hagyná szó nélkül.
~🅡🅜~
Próbálna minden helyzetben higgadt maradni, okos érvekkel előállni, főleg ha a barátairól/szeretteiről van szó. De azt (legalábbis szerintem), hogyha valaki segítséget kér, viszont nem fogadja meg a tanácsát (vagy csak szimplán nem foglalkozik azzal amit mond), igenis kiábrándító számára, és nem tudja nem magára venni. Úgy értem, ha már segítséget kér valaki tőle, az a minimum, hogy legalább meghallgatja.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Igazából, sok dolog van, ami zavarja (vagyis én ezt vettem észre, de igazából a hangulatától függ, hogy ténylegesen bosszús vagy csak nincs kedve) De egy dolog van, amivel nagyon fel lehet idegesíteni (szintén az én meglátásaim szerint), ha valaki nem elégedett magával és folyton csak ócsárolja magát. Pontosan azért mert ő is hasonló időszakon esett át és pontosan tudja mennyire önpusztító ez a folyamat.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Mivel állandóan kínos dolgokat csinál mások előtt, nem igazán érdekelné mások véleménye, kivéve ami a karrierjét illeti. Egyenesen gyűlöli ha kételkednek benne (bár ez szerintem mindenre igaz, tehát nem csak az idol életre) Bár nem hiszem, hogy túlzottan kimutatná sérelmét, sokkal inkább csendessé válik és/vagy elvonul valahova, ahol kiadhatja bánatát.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Lehet most nagyot fogtok nézni, és jót nevettek rajtam, de fogalmam sincs. Egyedül Jungkook és Namjoon az a tag, akit nem tudok hova tenni. Mármint nyilvánvalóan néha (vagy túlzottan) gyerekesen viselkedik Jungkook, ugyanakkor úgy gondolom van egy olyan oldala is, amit csak azoknak mutat meg, akikben feltétel nélkül megbízik. Uh, talán az zavarja a legjobban, hogy még mindig sokan ugyan annak a tizenéves gyereknek látják, mint anno. Biztosan nagyon rosszul esik ez neki (kissé átérzem mert engem is sokan néznek hülyének a korom miatt), de alapvetően nem hinném, hogy annyira haragtartó.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...