Egy kis kavarodás történt, mert a drága wp volt olyan kedves, és csak a reakció felét küldte el... Köszönjük Yumi-Yung 💜
Az utóbbi időben nagyon sok változás történt a cégen belül. Az új csapatokkal bővült a kiadó, s ti háttértáncosok is nagyon sok munkát kaptatok.
Te mint a csapat új tagja, igaz hogy már több mint egy éve vagy a csapatnál, de akkor is újnak számítasz, több csapathoz osztottak be, hogy tanulj és gyakorolj. Evvel nem is volt semmi probléma, még a fáradság nem kezdte el jelét mutatni! De te csak kaptad a munkákat. Már több mint egy hónapja hajtod magad, hogy mindenkinek megfelelj és ne miattad keljen újra és újra elpróbálni az adott táncot. Az elmúlt egy hónapban sikerült olyan jól teljesítened, hogy maga J – Hope figyelmét is felkeltetted, de te erről nem tudtál. Ha volt egy kis szabad ideje szeretett téged és a mozgásodat nézni.
Lassan közeledett a két hónapja folyamatosan tartó hajtás, de titeket csak nem hagytak pihenni. Az idolok kaptak pár nap pihenőt, a nagyobb koncert előtt, de ti nem nagyon kaptatok.Az idoloknak tartó második szünet napján a próba kellős közepén jelent meg az igazgató s a BTS három legjobb táncosa. A koreográfus leállította a zenét, majd az igazgatóhoz lépve pár szót beszéltek, majd hozzátok fordultak.
- A minap történt egy kis tragédia az egyik lánnyal, s szeretném ha innen egyvalaki átvenné a helyét közületek. - pillant körbe, majd egy pillanatra megáll rajtad a tekintete. - Azt viszont tudnotok kell, hogy még fárasztóbb lesz annak az egy személynek. A csoport hangos morajlásba kezdett. Tetszett sokaknak az ajánlat, de már mindenki ki volt merülve. Valaki nyűgnek érezte, míg valaki egy lépcsőfoknak, hogy közelebb lehet a fiúkhoz. - Ma Hoseok fogja kiválasztani, hogy kivel fog együtt táncolni.
Hobi előre lépett, majd tekintetével a tömeget kezdte el vizslatni, míg ki nem szúrt téged. Jobb kezét felemelte s rád mutatott. Többen is kérdőn pillantottak, hol a táncosra hol pedig rád. Tudni illik a csoportban te voltál a legfiatalabb és a legújabb. Mindig is hátul táncoltál.Könnyen irányítva a hátsó részt, míg az elsőkhöz könnyedén igazodva mozogtatok együtt.
Előléptél a tömegből, s a fiú elé sétáltál. A csoport tagjai hangos pusmogásba kezdtek. Irigykedtek rád, sokaknak nem tetszett ez a felállás, túl tapasztalatlannak gondoltak.
- T/N már régóta figyelem a mozgásod, s egész jó vagy ha már engem is levettél a lábamról! - itt közelebb hajol s a füledbe suttog – Szívesen kipróbálhatnád a csípőtechnikád máshol is!
- Akkor mi mennénk is! - szól az igazgató, majd el hagyják a termet! Te egy helyben állsz, s még mindig döbbenten. - T/N gyere te is! - szólítanak meg!
Gondolataid gyors helyre rakva követed a fiúkat. J – Hope mellé érve szexin rád mosolyodik amitől te csak pirultál!
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...