Amikor a barátaidnak mutatod be (köszönöm Yumi-Yung 💜 )
~🅙🅘🅝~
Párod már elég régóta mindig nyaggat azzal, hogy mutasd már be a barátaidnak. Ezzel nem is lenne baj, ha leginkább nem lányok töltenék be a baráti köröd. Nem voltál féltékeny, nem erről volt szó, csak féltél, hogy esetleg valamelyiket szebbnek látja és el fog hagyni.
– Én csak az ő worldwide handsome párja vagyok – húzz szorosan magához, egy büszke mosollyal mikor észreveszi, mennyire vágyakozóan nézz rá egyik barátnőd.
~🅢🅤🅖🅐~
Őt nem igazán érdekelte mikor mutatod be a barátaidnak, talán még örült is volna ha elfelejted, de akkora szerencséje nem volt. Más lányokkal ellentétben, inkább fiús voltál ezért is több a fiú barátod. Sokkal kellemesebben telt el a délután mint ahogy azt hitted, és Yoongi se akart senkit megölni.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Egyáltalán nem féltél őket bemutatni egymásnak. Tudván, hogy párod mennyire barátságos és nyitott bárkit megismeri, hatalmas mosollyal szervezted meg a kedvenc kávézótokban a találkozót. Szegény Hoseok, azt hitte ez egy randi lesz ezért még rózsát is vett neked, így igen csak meglepődött mikor az asztalnál két legjobb barátnőddel beszélgettél.
– Khm, szép délutánt hölgyek – nyújt át mindenkinek egy-egy szál virágot, neked pedig kettőt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...