🌙128 ༻

989 46 0
                                    

Szex az első randin

MOST

Hoseok

Jungkook

Jimin

Namjoon

Yoongi

Taehyung

 Seokjin

LEAST 

Talán ez meglepő a részemről, de úgy gondolom mivel Hoseok nagyon spontán ember, különösen, ha szexről van szó, nem meglepő, hogy elsőnek írtam fel. Természetesen nem az a célja, hogy ágyba vigye már az első alkalomkor a partnerét (bár az attól függ milyen értelembe vesszük), de mivel nem egy éjszakás kalandról van szó, nem is gondol erre. Viszont ha úgy adódik és a lány is szeretné, nem áll ellent, de semmiképp sem megy ki csak erre a játék. Jungkookot, nos szerintem amíg szűz volt, nem akart csak úgy összefeküdni bárkivel. Könnyen el tudom képzelni, hogy várt az „igazira", aki nem a Bangtan Kookot látja benne, vagy netalán egy kisfiút. Tehát önmagáért szereti, még ha nem is szerelemből csupán kedveli, de neki ez is sokat számít. Szóval szerintem hasonló mint Hoseoknal, csupán annyi, hogy ő egy hangyányit fel van rá készülve. Hogy ha netalán úgy adódik ki a játék, akkor ne rohangáljon védekezésért meg miegymás. 

Igazából nem is tudom...biztosan sokan feltételezik róla, hogy egy szexisten, minden lány bugyijába akar férkőzni stb., ami szerintem kissé túlzás. Nyilván neki is vannak igényei, sőt, viszont szerintem nagyon is jól megnézi kivel bújik össze. Ahogy a többi fiúra is igaz ez. De hogy ne térjünk el a témától, szerintem Jimin úgy van vele, hogyha van köztük kémia, jól érzik magukat egymás társaságában és ha túlestek az első csókon, akár a szex is szóba jöhet. Tehát nem veti meg, viszont ha csak a lány érdekeit nézzünk akkor túlzótan nem is erre megy. De ha csak Jimint vesszük alapul, akkor szerintem nagy örömmel vetkőzteti le a másikat. És nem, ettől még nem nőcsábász hiszen eleve csak azokkal randizik, akivel komolyan gondolja. Az már részletkérdés meddig tart a kapcsolat. 

A drága leader Namjoon. Róla sem túlzottan azt gondolom, hogy ezzel indul a randira „na ma őt viszem az ágyamba", sokkal inkább megfontolt és ezerszer végiggondol mindent mielőtt kilépne a házból. Ugyanakkor ott egy kis kapu, hogy mi van ha ismerik egymást...nos, akkor szerintem-, ha a helyzet úgy kívánja-, nem lenne akadály, viszont ha csak nem olyan régről ismerik egymást, szinte biztos, hogy ott egyelőre szex nem lesz. 

Yoongi is hasonlóan gondolkodna. Sőt, eleve nem is menne randira ha csak szexet akar, mivel szerinte a randevúzás egyfajta édes romantika, amit bár annyira nem tud hova tenni, de nem rontaná meg egy ilyen dologgal. Hiszen minden bizonnyal ez nagy lépés lenne a számára, és nem akarná elijeszteni a partnerét. 

Szerintem a legidősebb tag után, Taehyung az egyik legvonzóbb férfi. Legalábbis az én ízlésem szerint. Ennek ellenére szerintem nem akarna lefeküdni senkivel az első randin. Addig míg nem ismerik meg egymást, ahhoz hogy tudja mikor és hogyan kell a lányhoz viszonyulnia, biztos nem lenne ennyire intim kapcsolatuk. Mivel romantikus alkat azt szeretné, ha az első alkalom értelmes, meghitt és különleges lenne. 

És itt akkor kitérek Seokjinre is mivel szerintem majdnem egy hajon eveznek. Türelmes típus, nem kapkodna el semmit, emelet szereti a romantikát megfűszerezve egy kis sajátos viccel (ez mennyire édes lenne már), aki sokkal inkább másokat helyez előnyben. Szóval szerintem képes lemondani a saját vágyairól, csakhogy megismerje a másikat.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Amúgy rájöttem, hogy rosszul írom ezeket a részeket, hiszen először sorrendbe kell tenni kire jellemző leginkább aztán megindokolni. Bár az utóbbit nagyon kevés irományban láttam.

BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora