Amikor bemutatja őket a nagyszüleinek (köszönöm Moonieee-💜 Nem tudom, hogy most a barátnőjük mutatja be őket a nagyszülőknek, vagy a fiúk. Lehet rosszul értettem, és ha így van vagy ha nem tetszik akkor szólj, és átírom. Mindenesetre, ahol úgy éreztem, ott a fiúk mutatja be a párjukat)
~🅙🅘🅝~
Már régóta szeretted volna, ha jobban megismerik egymást, hiszen gyakorlatilag felváltva neveltek fel téged a nagyszüleid. Fél évig a szüleid, aztán mikor eljött az idő, hogy külföldre menjenek dolgozni, a nagyszüleidre hárult a felelősség. Ezért is volt olyan fontos az idősek véleménye párodról. Abban nem kételkedtél, hogy a nagymamádnak nem fogja el rabolni a szívét, viszont a nagypapád, más téma volt.
– Csak nem mondj olyan sok érthetetlen viccet, rendben? – paskolod meg Jin mellkasát.
– Ugyan jagiya, mindenki imádja a vicceim – nevet fel büszkén kihúzva magát – Majd meglátod, mikor visszaérek a nagyapád imádni fog – ragaszkodott Jin, hogy ő menjek a nagyszüleid után, és ez volt az amivel elnyerte a nagyapád tiszteletét.
~🅢🅤🅖🅐~
Párod veled ellentétben nem egy bőbeszédű társaslény, sőt van, hogy nem hajlandó segíteni semmiben, ha épp úgy tartja kedve, ami miatt nagyszüleid úgy gondolják, egy lusta dög. Nem járnak messze az igazságtól, hiszen ha hosszú fárasztó napja volt, semmi másra nem vágyott csak a csókjaidra, és hogy együtt zuhanjatok az ágyba. És valljuk be ez elég gyakran volt így. De minden percét imádtad amit vele tölthettél, és bármennyire szigorú volt nagyapád, ezt ő is látta. Illedelmesen köszöntötte őket, még egy rózsát is kapott nagymamád, amivel máris levette a lábáról. Azonban nagyapád, csak árgus szemekkel figyelte Yoongi-t.
– A kis pajti nem éli túl ha egyszer is miattad fog sírni az unokám – adta párod tudtára, miután minden kérdésre helyes választ adott meg.
– Nem is kicsi – motyogja orra alatt.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Igazából ők már találkoztak csak akkor még nem tudta, hogy a nagyszüleid. Pár napja történt, mikor boldogan jött haza a boltból egy kis késéssel, de az nem számít. Elmesélte, hogy segített egy idős házaspárnak mert olyan sok mindent vásároltak, hogy nem bírták hazavinni.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...