💍147 ༻

1.5K 72 3
                                    

Első alkalom mint házaspár

~🅙🅘🅝~

Azon az éjszakán minden más volt.Ott feküdtél az ágyon Jinnel magad felett, és a tested teljes mértékben ki volt téve neki. Jin szeretettel nézett le rád, szemében látszott az irántad érzett határtalan szerelme. Ugyan nem ez volt az első együttlétetek, azonban házasok voltatok. Ez az egyszerű tény önmagában sokkal több érzelmet adott az egész élményhez, és úgy éreztétek mintha a menyekben lennétek. Immáron a férjed homlokát a tiednek támasztotta, kedvesen mosolyogva. Kezei csiklandozták az oldaladat. 

– Kim asszony – mondta halkan, és megcsókolta az orrod. Mindketten elpirultatok, erre az apró kis gesztusra – Szeretlek.

– Én is szeretlek.

~🅢🅤🅖🅐~

Yoongi nem tudta abbahagyni, hogy rád mosolyogjon aznap este. Szinte már fájt az arca a mosolygástól, de nem bánta. Amikor meglátta, hogy kibújsz a menyasszonyi ruhádból, a mosolya vigyorrá változott. Lenyűgöző voltál, a fehér fehérneműben. 

– Gyönyörű feleségem van – mondta, és a karjaival szorosan magához ölelt. Kezei szeretettel barangoltak a testeden. Félénken kuncogtál, az ajkadat harapdálva. – El tudod hinni? Házasok voltak – Yoongi halkan felnevetett, egy cuppanós csókot adva neked. 

– Őszintén szólva nem. Álomvilágban érzem magam, mert valahogyan nem tudom elhinni, hogy egy ekkora szépség éppen engem választott – csókolt meg újra.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Hoseok a boldog, izgatott energia bomba volt. Soha életében nem volt még ilyen boldog. Felkapott téged a karjaiba menyasszonyi stílusba, amitől felnevettél. 

– Hoseok! – a nyaka köré fontad a karjaidat, miközben tovább kuncogtál. Az említett csak vigyorgott rád, mielőtt bevitt volna a szálloda szoba ajtaján, ahol ketten a nászéjszakátokat töltitek. Óvatosan letett az ágyra, majd óvatosan föléd mászott. Szenvedélyesen csókolni kezdett, egyik kezével végigsimított a testeden, ujjai alatt érezte a ruhád anyagát. 

– Mmh – dúdolta, miközben csókokat kezdett adni nyakadra. – Nekem van a legszebb feleségem. Nem lehetett nem felnyögni, ahogy az ajkaival kényeztette érzékeny bőröd – A legszebb feleség a legszebb nyögésekkel. Soha nem fogok belefáradni abba, hogy ezeket hallom.

~🅡🅜~

Namjoon a falhoz támasztott, kezei a fejed fölött tartotta. Heves csókjaitól mindketten kissé kábultan áltatok egymás előtt. 

– Namjoon – nyöszörögtél, és többet akartál.

– Igen, Mrs. Kim? – Namjoon elhúzódott a csóktól, hogy felhúzott szemöldökkel nézzen rád, és élvezte, hogy mennyire szüksége van rád.

– Szükségem van rád – figyelmen kívül hagytad a nem megszokott megszólítást, ezt azonban ö nem bánta. Namjoon kuncogott, miközben kezei a csípődet markolták. 

 – Bármit a feleségemért – felkapott a lábadnál fogva, és a dereka köré csavarta őket. Felemelt a karjába, és az ágy felé kezdett vinni, mielőtt belebotlott volna a korábban eldobott menyasszonyi ruhádba. Fogalmad sincs hogyan, de te kerültél felülre az esésnél, így kevésbé érezted ezt meg. 

– A férjem a legügyetlenebb ember az életben – kuncogtál, miközben egy gyengéd csókot nyomsz az ajkára. – De én szeretem őt.

~🅙🅘🅜🅘🅝~


– T/N, feleségem – sóhajtott boldogan Jimin, miközben körbeforgatott, mielőtt egészen közel húzott magához. – Annyira lenyűgöző vagy. A valaha élt legszebb menyasszony – a dicséreteitől pironkodva kuncogtál, miközben az arcod a nyakhajlatba fúrtad. 

– Túl édes vagy hozzám, Jimin – apró csókokat adott válladra. 

– A férjed vagyok. Az én dolgom, hogy úgy bánjak veled, mint a királynővel – mögéd nyúlt, és meghúzta a ruhád cipzárját, így a ruha kecsesen leesett a padlóra, és a bokádnál összeomlott. Az ágy felé irányított, útközben megcsókolt. Amikor a hátad a puha matracnak ütközött, Jimin nem vesztegette az idejét azzal, hogy föléd magasodjon. Felnyögtél, amikor a keze megragadta a melledet.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~

– Van egy meglepetésem számodra – mondta Taehyung, miközben ti ketten a szálloda szoba ajtaja előtt áltatok.

– Mi lenne az? – kérdezted, és kíváncsian pislogtál fel férjedre. Bármit is vártál a meglepetéstől, nem az volt, ami előtted állt. Egy nagy, gyengén megvilágított szálloda szoba fogadott, nagy vörös függönyökkel, minden asztalon gyertyákkal és rózsaszirmokkal, amelyek a szoba közepébe vezetnek, ahol egy nagy, szív alakú ágy volt. Taehyung bement előtted a szobába, és megfordult, hogy lássa a reakciód. – Mit gondolsz T/N? – szó nélkül elindultál az ágy felé, hogy ujjaiddal végigsimítsd a takaró bársonyszövetén. 

– Szív alakú ágy – kuncogtál. – Ilyet csak filmekben láttam – Taehyung az alsó ajkát a fogai közé vette mielőtt elárulta volna kívánságát. 

– Mindig is szív alakú ágyon szerettem volna szeretkezni a feleségemmel – mondta őszintén. Megmarkoltad a szmokingkabátját, és közel hoztad magadhoz 

– Nos, akkor váltsuk valóra ezt a kívánságot.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~

A fehér fehérneműd látványától Jungkook lélegzete elakadt. Olyan hihetetlenül szép voltál, hogy meg kellett csípnie magát, hogy megbizonyosodjon arról, nem álmodik. Kellemesen megkönnyebbült, hogy nem, nem álmodik. Valójában a házas és a felesége voltál, és élete hátralévő részét veled fogja tölteni. Folyton a testedet bámulta, a domborulataid arra hívták, hogy nyújtsa ki a kezét, és tartsa a kezében. 

– Hú – nyögte ki, és az ajkába harapott a mellbimbóid láttán a melltartó áttetsző anyagán keresztül. – Gyönyörű vagy, én feleségem.

– Úgy teszel mintha soha nem szeretkeztünk volna – kuncogtál édes gyermeki reakcióján. 

– Mint férj és feleség, bizony nem szeretkeztünk baby – kapja rád tekintetét mitől felkuncogsz.

– Igazad van én férjem, de akkor ma este ezt meg kell változtatnunk.





 




És ezzel vége is ennek a csöpp sorozatnak. Talán nem valami érdekes, azonban én imádtam megírni, és mivel pozitív visszajelzéseket kaptam ezen kapcsán, pár napon belül folytatni fogom ezt a sorozatot viszont azt már a harmadik kötetben, illetve a 8th member sorozatot is ott fogom folytatni. Az itt fennmaradt „üres" helyeket szeretném MTL részekkel kitölteni.


BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora