༺ 55༻

2.2K 68 15
                                    

Nos, mivel megszavaztátok melyik legyen az a hat kis betűcske, úgy döntöttem meg is írom, amíg még van ihlet és kedvem hozzá. Igaz, hogy nagyon sok volt holtversenyben, ami miatt segítséget kellett kérnem barátnőmtől, de végül minden sikeresen megoldódott. Jobbnak láttam ismét két részre szedni, tehát most a hyung line-t olvashatjátok. Illetve lenne egy kérdésem. A többi taggal is írjak hasonló as your boyfriend-et, mint az előző részben Seokjinnel?

Ui. Szeretnétek ezúttal is beküldeni Jungkook születésnapjára kis reakciókat? Ha igen, akkor ugyan az a „szabályzat" mint eddig. Jungkook születésnapjáig, privát üzenetben várom az általatok irt reakciót vele, de akár OS-t vagy éppen text reakciót. Esetleg még amolyan instagram/twitter jellegű reakciókat is küldhettek be. Én mindenképp készülök valamivel. 🥰

G- Getting to know his family (Hogyan mutat be a családjának?)

J- Jealousy (Milyen ha féltékeny? Illetve mennyire féltékeny?)

K – Kids (Mikor jöhet szóba a gyerek téma?)

N – Nicknames (Édes becenevek?)

PDA – Public displays of affection (Mennyire nyilvánítja ki szeretetét? Hogyan viszonyul hozzád a nyilvánosság előtt?)

X – XXXXX (Milyen a csókja? Mennyire gyakran csókol meg?)

R – Random facts

~🅙🅘🅝~

G

Tudtál a családjáról, hiszen viszonylag sokat mesélt róluk, aminek mérhetetlenül örültél. Viszont édesapjától kissé tartottál. Párod szerint kicsit szigorúbb és talán első találkozásnál nyers lehet, de nem lesz semmi baj. Azonban te nem ettől féltél, hanem, hogy nem fog kedvelni ezáltal tönkre megy a kapcsolatotok. Ezek ellenére sokszor hangoztatta édesapja, mennyire szeretne már megismerni.

 J

Gyakran hihetetlenül féltékeny lesz. Nagyon ragaszkodik hozzád és folyton veled lenne, ám ha meglát egy férfit, ki gyanúsan sok időt tölt veled, nem bírja visszafogni magát.

K

Mivel ő a legidősebb és viszonylag kissé több a korkülönbség köztetek, egyre gyakrabban gondol erre. Ám soha egy szóval nem erőltette ezt a témát. Tisztában volt azzal, miszerint mind a ketten legalább annyira akarnotok kell a babát, így gond nélkül vár rád. 

Imádja a beceneveket. Talán még nálad is jobban. Nem volt konkrét beceneved, mindig valami más cuki nevet találd ki, neked szánva, ám te csak is oppa vagy Jinnie-nek szólítod leginkább.

PDA 

Nagyon ragaszkodó, és bár legszívesebben azt szeretné, ha mindenki tudná kié is vagy valójában, a sok megaláztatást elkerülve, nagyon is visszafogja magát nyilvános helyeken. Sőt, nem is igazán mutatkozik veled a nagy világ előtt, ezzel is még inkább biztonságban tudva téged és a kapcsolatotokat. 

R

Bármikor, amikor a színpadon volt, legyen szó turnéról vagy interjúról, volt egy titkos jele, amely tudatta veled, hogy rád gondol. Kiegyenesítette a szemöldökét, majd kézzel végigsimított a haján. Különösen hasznos volt, amikor turnézott, hiszen így tudatta veled, hogy minden rendben van, és te jártál a fejében.

X

Ha tehetné, mindig megcsókolná édes ajkaid, nem számít hol adná a csókokat, a lényeg, hogy a bőrödhöz érjen. Általában gyengéd kis ártatlan csókokkal lep meg, ám ha megkíván akkor bizony boldogan mélyíti el. 

BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora