Szerelem első látásra
Taehyung – Nyilván nem ismerem/ismerjük őt, de azok alapján amit láthatok, szerintem nagyon is romantikus alkat, és biztosan könnyen kötődne másokhoz. Szerintem meglehetősen jószívű, emiatt pedig nem lenne nehéz meghozza azt a „döntést", hogy igen, nekem ő kell, ő az igazi.
Namjoon – Az én részemről, talán kicsit furcsa, hogy ő a második a sorrendbe, de valami azt súgja, ő lenne a második aki leghamarabb esne szerelembe. Első látásra persze. Nem vettem alapul a pletykákat, miszerint nős, vagy éppen más apuka, szimplán csak érzem – és azok alapján amit látok, hallok róla, - gondolom azt, hogy nagyon jó ember lehet. Hajlik a romantikus alkat felé, de nem annyira mint Tae. Ettől függetlenül, meglehet, hogy édesnek találná ezt a fajta szerelmet.
Jimin – Édes, egy kis romantikával megáldott kerti törpe, aki inkább szívével gondolkodik mintsem az eszével. Van, hogy igazán férfias, de nem az a mackó hanem inkább a cuki-férfias fajta (már ha van ilyen). Szóval, szerintem ha van egy lány/nő aki igazán megtetszik neki, nem fél kimutatni érzéseit és képes egészen hamar szerelembe esni.
Hoseok – Nos, Hobi...Mások talán előszeretettel fecsérelnek a biasukról, ez azonban nekem nem igazán megy, de ezt félretéve szerintem Hoseok azért már ebben sokkal óvatosabb lenne mint az előző három csapattársa. Meglehetősen könnyen szerelembe esne, akár első látásra is, azonban nem feltétlen mutatná ki. Előtte szeretné a lehető legjobban megismerni és csak aztán megtenne az első nagy lépést. Plusz megjegyzés, hogy véleményem szerint vonzónak véli, ha a nő nem adja oda magát egyszerűen, tehát küzdeni kell érte.
Jungkook – Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor szerintem Kook még keresi magát a világban. Hasonló korban vagyok mint ő, és bár vágyik a szerelemre, egy társra aki elfogadja olyannak, amilyen valójában, mégis a karrier az élete sokkal előrébb van. Lehet ez csak átmenetileg van így, és idővel, sőt változni is fog. Csak úgy gondolom még nem igazán tudja milyenre is vágyik.
Seokjin – Nos, jómagam sem szeretem ha az ember korával jönnek elő, azonban vannak helyzetek mikor igenis számít. Mint például most is. Nem azt mondom, hogy Jin nem eshet első látásra szerelembe, viszont a kora miatt – ha meg is történne-, nem biztos, hogy elsőre nagy figyelmet tulajdonítana rá. Beletelne kis időbe mire megtenné az első lépést, mikor már biztos abban, hogy nem csak futó kaland vagy miegymás.
Yoongi – Körülbelül ugyan úgy tudom elképzelni mint Seokjin esetében. Yoongi olyanra vágyik, akit ismer és teljes mértékben megbízik benne, semmit sem tenne fel egy ilyen bizonytalan „kapcsolatra". Meglehet ő is áldozatul esne, viszont ugyan úgy nem törődne vele, viszont ha ismerné a nőt az már más téma. Ám abban az esetben is el kell telnie egy kis időnek, mire elszánja magát az érzései, hogy bevallja érzéseit.
Sziasztok.
Úgy döntöttem néha fogok hozni ilyesfajta részeket, mert viszonylag hamar meg lehet írni és egészen szórakoztató. Nyilván lehet nulla infó igaz belőle, de szerintem izgalmas, hogy egyes rajongók mit gondolnak róluk. A saját meglátásaitokat nyugodtan le írhatjátok kommentbe, mert őszintén érdekel ti hogyan látjátok. 🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS Reakciók (II)
Fiksi PenggemarCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...