༺97༻

1.6K 70 17
                                    

Amikor féltékenyek egy másik tagra (Köszönöm AndreaTth801💜)

~🅙🅘🅝~

Amíg Jin ügyeit intézte, nem számított arra, hogy üzenetet kap Jimintől, hogy úton van a lakásotokba. Izgatott volt, amikor tudta, hogy barátja átjön és több időt szakított arra, több hozzávalót vásároljon a vacsorához. Mivel már otthon voltál, tudta, hogy csak beengeded Jimint. Jin arra sem számított, miszerint úgy fog találni titeket, hogy a kanapén ülve néztek egy doramát. Jimin persze észrevette párodat és hogy féltékenyé tegye, óvatosan átkarolta vállad. Ugye erre te ügyet sem vetettél, annyira beleélted magad a filmbe, meg aztán Jimin olyan volt neked akár egy báty. Nem szólt úgy mint általában mikor hazaér, csupán hangosan bezárta az ajtót, amire természetesen felfigyeltél. Hátrafordulva észrevetétek a férfit, két hatalmas zacskóval a kezében. Jimin egyből a segítségére sietett. 

– Szia oppa – köszöntöted – Miért nem szóltál, hogy ennyi mindent veszel? Érted mentünk volna. 

 – Ahogy látom egészen jól elvoltatok – hárítja el magát Jin. Minden erejével azon volt, hogy uralkodjon ingerültségén, nehogy felrobbanjon és kiboruljon. De könnyebb mondani, mint megtenni. – Mi a fenéért ülsz ilyen közel a barátnőmhöz? – megriadva a nyers kérdésétől fogalmad sem volt hogyan reagálj. 

– De oppa, hiszen te hívtad meg vacsorára. Mi a baj?

– Legalább két lépés távolság kell legyen köztetek – nézet hol rád, hol pedig Jiminre, aki megszeppenve bámulta az idősebbet – Te pedig jössz velem főzni – adja ki az utasítást mérgesen, mire felnevetsz.

~🅢🅤🅖🅐~

Te és Yoongi már majdnem két éve együtt vagytok, és ezzel megtaláltad a helyed Bangtanban. A srácok nem csak Yoongi barátnőjeként láttak téged, te is a barátjuk voltál, és ugyanezt érezted irántuk. Amilyen boldoggá tették Yoongit a többiek, akik elfogadtak téged, nem tudott segíteni azon a különleges köteléken, amelyet Jungkookkal ápoltál. Miután mindenkivel barátságba kerültél, Jungkook ragadott magához a leggyorsabban. Forró nyári délután volt, és te egy kellemes grillezést rendeztél Bangtan teljes meghívásával. Yoongi éppen Namjoonnal sörözött, amikor észrevett téged, és Jungkookot vízipuskával harcolni. Eleinte párod aranyosnak tartotta a jelenetet, de amikor Jungkook megbotlott, és megragadta a derekad nehogy leesen, a rejtett féltékenysége kiárad.

– Jól vagy haver? – tolta arrébb a fiatalabbat, ki elmosolyogott kedvességén.

– Igen, köszön

– Nem téged kérdeztelek – vágta oda nyersen, szorosan magához ölelve téged.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Egy nehéz koreográfia gyakorlásával eltöltött hosszú nap után Hoseok nagyon boldog volt, hogy végre otthon van. Ahogy bezárta maga mögött az ajtót, észrevette, hogy a lakás üres. Aztán eszébe jutott, hogy Taehyunggal mentél vásárolni, mert bár szeretted Hobi stílusát, hozzád nem illett, mivel túl felkapottnak félted. De ettől függetlenül néha összeöltöztetek, és ebben rendszerint Taehyung segített összehozni. Mert magadtól képtelen lennél ilyen stílusú ruhákat venni. Annak ellenére, hogy emiatt kicsit féltékeny volt, megbízott benned, és tudta, hogy nem csinálsz semmi rosszat. Amint kinyitja a hálószoba az első dolog, amit megpillant, hogy Taehyung félmeztelenül az ágy szélén ül és a telefonját görgeti. 

– Mi a fasz? – kissé talán túl vékony hangon szólal meg az idősebb, amire Taehyung felkapja a fejét.

– Már vártunk hyung – pimasz mosolyra húzza ajkait, majd maga mellé helyezi a telefont, ahol megpaskolja az ágyat. Hoseok egyszerre nézz riadtan és értetlenül barátjára. Nem tudtam mire vélni ezt a viselkedést. 

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now