Amikor rajtakapod, hogy megcsalnak (köszönöm Nnikolett 💜)
~🅙🅘🅝~
Mindig is voltak pletykák a Jin-nel való kapcsolatodról, de ezen túl kell lépned. Ilyen volt az élet, amikor a kapcsolatod nyilvános volt, bár néha nehéz volt, hogy szíved minden porcikájával megbíztál Jinben, és tudtad, soha nem tenne semmit, amivel megbánthatna téged vagy az érzéseidet. A közelmúltban felröppent pletykák arról szóltak, hogy egy másik lánnyal van a hátad mögött, és úgy tűnt, rajtad kívül mindenki tudott róla, sok közös fotó készült már róluk, de te ismerted őt. A Bighitnél dolgozott, mint az egyik stylist, és azt is tudtad, hogy egy másik férfival van eljegyezve, és szerette őt.
– Ma megint elfoglalt vagy? – kérdezted, miközben Jin rohant a hálószobában, hogy felkészüljön a napjára, megígérte, hogy ezen a héten elvisz valahova.
– Namjoon azt akarja, hogy dolgozzak még pár dalon, aztán kész. A tiéd leszek holnap, kicsim – ígérte, és megcsókolta a homlokod, mielőtt elhagyta a hálószoba ajtaját. Szerettél volna lenni az az önző barátnő, aki arra kényszerítette, hogy veled maradjon egész nap, de tudtad, milyen fontos a zene számára, ezért hagytad, hogy elmenjen, és úgy döntöttél, folytatod a napot. Ez volt az első munkaszüneti napod néhány hét után, így nagyot kellett takarítanod a ház körül, majd pihenni, ameddig emberileg lehetséges. Az egész házat tetőtől talpig kitakarítottad, csak a mosást hagytad hátra, az utóbbi időben Jin ragaszkodott hozzá, hogy maga mosson ki, de ma nem volt ott, hogy vitába szálljon veled. Nem arról volt szó, hogy képtelen vagy kimosni a ruháit, csak mostanában van egy ilyen furcsa dolga, amiért neki kell csinálnia. De most kezdted megérteni, miért ragaszkodott ehhez.
– Egy ilyen vacak... – elcsuklott a hangod, ahogy előhúztál egy mozijegyet a farmerja zsebéből. Emlékszel, amikor azt mondtad Jinnek, hogy a helyi mozi a héten újra vetít, és utaltál arra, hogy el akarsz menni vele, de fogalmad sem volt róla, hogy egyedül megy. Mindig azt mondta, hogy utálja a romantikus filmeket. Tovább ürítetted a kezedben lévő farmert, amikor kulcsot találtál az aljában. – 24-es apartman – felolvastad, mi volt a piros kulcstartóra vésve, mire homlokránc ült ki az arcodon. Nem akartál elhamarkodott következtetéseket levonni, ezért visszatetted őket a zsebébe, és a mosóruhát egy külön kosárba tetted a sajátodnak. Bíztál Jinben, de mindez furcsának tűnt, és szorongást keltett a gondolattól, hogy valami történik a hátad mögött. Elszorult a szíved, amikor a legrosszabbra gondoltál. Napokkal később mikor hazajött a stúdióból, és észrevetted, hogy női illata van, nem fordítottál nagy figyelmet rá, hiszen egész nap nőkkel volt a munkahelyén, de amikor megkérdezted, hogy még ma együtt töltitek a napot, azt mondta, ismét elfoglalt. Tudtad, hogy igazak lehetnek a pletykák, de nem akartad elhinni őket. Évekig voltál együtt Jinnel, pontosan négy éve, miért dobna el mindezt? Gondoltad, hogy túlreagálod, de ez nem akadályozott meg abban, hogy kövesd Jint ma. Kiment a házból, és abban a pillanatban, amikor mozgásban volt, beültél az autódba és utánamentél, csak meg akartad nyugtatni a versenyző elmédet, és emlékeztetni magad arra, hogy a barátod az egyik legkedvesebb srác volt, és soha nem csinálna olyat, amivel bánthat.
– Hol vagy... – megálltál, amikor észrevetted, hogy beáll egy lakóház parkolójába, kiszállt a kocsijából, és kotorászni kezdett a zsebében, mielőtt kihúzta a kulcsot, amit pár napja találtál zsebében. Megvártad, amíg belép a lakásba, mielőtt felmentél volna, és próbáltad meggyőzni magad arról, hogy ez az egész megmagyarázható. Lehet, hogy csak új lakást szeretne vásárolni, és csak te voltál drámai, de az ajtót nyitó nő megerősített mindent, amire már gondoltál. – Jin itt van? – kérdezted, mielőtt az agyad felfogta volna, hogy mit csinálsz, a nő mögé néztél, és Jin az ajtóhoz jött.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...