Amikor barátnőjük véletlen kizárja magát a lakásból, és ők nincsenek ott (köszönöm Moonieee- 💜)
~🅙🅘🅝~
Soha nem szeretted, mikor együtt indultok el valahova de neked még is nélküle kell hazajönnöd. Most épp elfelejtette, hogy megbeszélésre kell menjen, így otthagyott az üzlet előtt. Bosszankodva keresed a kulcsokat, hogy be tudj menni a lakásba, ám nem találok őket. Ekkor jut eszedbe, hogy párodnál maradt.
~🅢🅤🅖🅐~
Igazából egyszer már sikerült kizárnod magad a lakásból, mikor egyik hétvégén a szüleidnél vacsoráztatok. Szerencse, hogy ott volt Yoongi, ám most az ügynökségnél volt. Kénytelen voltál elmenni hozzá, mert bár nálad volt a kulcs belülről valahogy a zárban maradt a pótkulcs.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mostanában párod elég későig marad a táncterembe aminek Mickey sem örül, hiszen Hoseok szokta elvinni sétáltatni este. De ez most rád hárult. Nincs is baj vele, hiszen imádod a kis pofiját, csak hogy voltál olyan okos és a zárban hagytad a kulcsot, ami bezárult mögötted, ezzel kizárva magad és a meleg lakásból.
~🅡🅜~
Általában Namjoon szokott dolgokat tönkre tenni, még ha néha nem is ő a tettes, akkor is őt vádolod meg. Nem tudod hogyan de sikeresen kizártad magad a lakásból, és amíg párod hazajön, hátra van pár óra. Pár percig gondoskodsz, hogyan is jussál be a lakásban, és már azon vagy, hogy betöröd az ablakot, ám hirtelen eszedbe jut, hogy a hátsó ajtóhoz van kulcsod.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Szerencsétlen párod egyszer kizárta magát a lakásból, amiért te jól kineveted. Nos, nem kellett volna, mert ez épp most történt veled. Reménykedve hívtad fel párod, hátha haza tudd jönni, és nem kell olyan sokat várnod rá.
– Emlékszem, mikor kizártad magad a lakásból? – szólsz bele a telefonba, miután Jimin felvette.
– Igen. Soha nem felejtem el, mennyit nevettél rajtam
– Most velem is ez történt. Szóval siess haza.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Tisztán emlékszel, hogy kivetett a pótkulcsot a zárból, de akkor meg miért nem akar bemenni? Mi akadályozza? Taehyung nincs itthon, mert akkor nem lenne zárva az ajtó, vagy szólt volna, hogy benne a kulcs, viszont Yeontan miért nem kaparja az ajtót? Folyton ezt teszik, mikor valaki hazaér.
– Várj jagi, kinyitom – kiált le az emeletről párod a kutyussal a kezében.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
– A franc essen bele – rúgtál az ajtóba, ami sehogy se akart kinyílni. Jungkook itthon volt mert éget a lámpa, na meg fél órája beszéltetek telefonon. Dühösen veszed elő a mobilod majd már tárcsázod is párod számát.
– Engedj be
– Nem lehet jagiya – nyög egy nagyot, mire kikerekedett szemekkel meredsz az ajtóra.
– Mit csinálsz? Ha megcsalsz, én esküszöm megöllek.
– Nem, nem. Isten ments, soha nem csalnálak meg, csak...
– Nyögd már ki mi van? Halálra fagyok itt – emeled fel a hangod dühösen.
– Elkapott a hasmenés. De várj picit és nyitom az ajtót.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...