Ruhavásárlás
Itt is lenne a „sorozat" harmadik része. Bevallom kicsit megszenvedtem a ruha kereséssel, mert leginkább túl extra darabokat találtam, viszont úgy gondolom, némileg sikerült jól választanom. Már nincs sok hátra ebből, szóval majd nemsokára elkezdem a pregnant seriest. Viszont szeretnék -persze nem kötelező válaszolni-, kérdezni valamit. Szerintetek milyen dal a fiúktól állja meg helyét egy esküvőn? 🤔
~🅙🅘🅝~
– Nem próbálom fel – nevettél fel hitetlenkedve, miközben anyukád egy ruhát nyújtott feléd. Az egész úgy indult, hogy vásárolni mentetek, de útközben édesanyád észrevett egy esküvői ruhaboltot. Látva, hogy édesanyád megszállottja lett a gondolatnak, hogy férjhez mész, meggyőzött, hogy menj be és nézd meg a ruhaválasztékot.
– Miért ne? Olyan szép és elegáns.
– De nem illik hozzám anya. Túl elegáns számomra – kuncogtál. – Valami egyszerűt, de mégis szépet keresek – magyaráztad. Anyád felsóhajtott, miközben visszatette a ruhát a helyére.
– Nos, mi van ezzel? – anyukád mutatott neked egy ruhát, aminek a vállpántja nem volt, és a szoknya kiszélesedett.
– Gyönyörű anya – kiáltottad, és kivetted a ruhát a kezéből. Bementél egy próbafülkébe, és gyorsan felvetted a ruhát. – Mit gondolsz? – kérdezted, miközben végigsimítottad a ruhát.
– Azt hiszem, Jin imádni fogja – mosolygott anyukád, miközben kitörölte a könnyeket a szeméből.
~🅢🅤🅖🅐~
– Szóval tudod, milyen ruhát szeretnél? – kérdezte kedvesen az eladónő. Te és a legjobb barátod úgy döntöttetek, ideje lenne ruhát keresni neked. Yoonginak köszönhetően pedig a legjobb boltba látogattatok el.
– Igazából nagyon nincs elképzelésem, csak csipkés legyen – a fiatal nő bólintott majd felírta egy kis lapra.
– Nos, ezek alapján választok neked néhányat. Itt megvárhatsz – válaszként bólintottál és leültél a kis ülőgarnitúrára, a legjobb barátod pedig követett téged.
– Soha nem gondoltam volna, hogy csipkés ruhát akarsz
– Yoongi kedvence a csipke, így biztosan tetszeni fog neki – az eladónő visszajön néhány ruhával, te pedig felkelsz, és bemész a próbafülkébe. Átpillantva rajtuk találsz egy ruhát, amely alapvetően csipkével van borítva.
– A fenébe T/N – mosolygott legjobb barátod – Csodálatosan nézel ki ebben a ruhában.
– Úgy gondolod? Nem túl szexi? – kérdezted az ajkadat harapva.
– Yoongi imádni fogja – biztosított.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...