Amikor meghaljak, hogy valaki utálja a zenéjüket (Köszönöm zsebibaba111 💜)
~🅙🅘🅝~
Eleinte nem foglalkozott azzal mit mondanak mások. Hozzászokott már, hogy bőven kap rosszat, gyűlöletet nem csak megértést, azonban egy bizonyos ponton neki is elege volt ebből a sok képmutatásból. Egyik barátnőd rendszerint „szidta" a csapatot és a munkájukat, viszont voltak olyan napok mikor meg nagyon is helyesnek tartotta párod, illetve Jungkook tetoválásait. De egyik nap betelt a pohár párodnál.
– Mond csak – teszi le elétek a szokásos édességet az üdítővel együtt – Nincs más dolgod mint a Bangtan szidni? Nem baj ha nem tetszik a dalunk, elmondtad a véleményed, amit köszönök de lépj tovább és tedd azt ami boldoggá tesz.
~🅢🅤🅖🅐~
Itt történetesen az unokatestvéred volt a ludas, mégpedig mert egyáltalán nem szerette, hogy párod néha napokig a stúdióban éjszakázik, téged egyedül hagyva. Ugyan rengetegszer próbáltad már a tudatára adni, miszerint téged egyáltalán nem zavar, sőt örülsz, hogy ugyan úgy foglalkozhat a zenével, hiszen tudtad, ez az élete. Azonban rokonod ezt nem akarta megérteni.
– Szard le – szólal meg egyszer csak párod, mikor meséled neki, mennyire megalázta őket és a zenéjüket unokatestvéred. Hitetlenkedve pillantottál rá, mivel nem értetted miért ennyire higgadt – Ne nézz így rám. Egy nyomorult emberrel nincs mit kezdeni jagiya.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Próbált nem foglalkozni a gyűlölködő tekintetekkel, a sok rosszindulatú üzenetekkel, de az az igazság, hogy Hoseok a négy fal közt nagyon nem volt annyira hiperaktív mostanában mint a kamerát előtt. Épp az ilyen megvető rajongók miatt. Folyton magát hibáztatta, hogy biztosan elrontott valamit és még többet kell gyakoroljon, ám ez egyáltalán nem volt így. Egyszerűen csak nem tetszett az embereknek a változás, és ahelyett, hogy csendben elmennének mellette, ocsmány dolgokat vágnak a srácokhoz.
– Ne feled oppa, bármit teszel én mindig melletted leszek, és fogom a kezed – csókolsz ajkaira szorosan magadhoz ölelve.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...