Azt hiszem ez az utolsó kis beérkezett iromány. Köszönjük sofiaFekete 💜 Ha netalán valakit kifelejtettem, azt kérem írjon rám privátban.
Nemrég utaztál haza a családodhoz egyedül aminek párod nagyon nem örült. Egyrészt ez azért volt mert nem találkozhatott veled minden nap másrészt pedig azért mert, még csak 17 éves vagy és nagyon féltett. Viszont mikor hazamentél eléggé össze kaptatok a családoddal azon, hogy miért pont ilyen híres emberrel jársz, miért ennyivel idősebb nálad biztos pedofil, miért nem lakik közelebb nem jó folyton az online oktatás meg ez a nagy idő eltolódás vagy azon épp , hogy mikor hazaértél miért nem pakoltál ki a bőröndödből. Vagyis egy szóval mindenen. Ez sajnos odáig fajult , hogy 2 nap után a még mindig kipakolatlan bőröndöddel indultál vissza párodhoz úgy, hogy senki nem tud róla, hogy mész jössz. A szökés mivel este mentél be is vált csak mikor Koreába értél egy nem kicsit meglepett párod fogadott.
- Szerelmem hát te, hogy kerülsz ide hiszen 2 napja mentél haza? - kérdezi közben kisírt szemeidbe pillant ami a felesleg veszekedések miatt van - Minden rendben?
- Nem Kook nincs semmi sincs! - mondod zokogva kedvesed karjaiba menekülve - Mikor haza mentem mindenki elkezdett velem veszekedni, hogy miért pont veled járni
- Akkor gondolom nem is tudják, hogy most itt vagy ugye? - kérdi tőled suttogva közben hátadat simogatva hiszen tudja, hogy amikor téged valaki kiborít nem ismersz határokat
- Nem és még fel se tűnt nekik, hogy nem vagyok otthon - kezdesz el jobban könnyekbe kitörni
- Tudod mit kincsem? Elviszlek valahova! - drága Kook már előre be tervezte, hogy mikor vissza jössz de jó lesz itt de ezt előbbre kellett terveznie. Elvitt téged egy erdő közepében levő házhoz ahol ki tudtok kacsolódni. Neki volt egy külön stúdiója ahol ugye tudjon dolgozni. A nyaralás közbe pedig Jungkookkal felhívtatok a szüleidet és próbáltatok velük beszélni és sikerült is amennyire lehetett. Ennek ellenére Kookkal volt egy tökéletes nyaralásotok.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...