Az író nem szeretné ha megjelölném, viszont nagyon jókat is, szóval köszönjük.💜 Bocsánat, hogy ennyire elhúztam, de az az igazság, hogy tegnap egész nap dolgoztam, hajnali 5 óta, és ma kicsit későn keltem fel. És csak úgy pikk pakk elúszott az egész nap, és alig csináltam valamit, de megpróbálok ma hozni valamelyik könyvembe részt.🥰
~Első találkozás~
Gimis éveid utolsó évében eléggé elhagytad magad. Sokszor késő estig nézted a kedvenc sorozatod tanulás és egyéb helyett. Sokszor annyira belemerültél, hogy enni is alig volt időd. És a legrosszabb, hogy ez neked fel sem tűnt.
Egyik reggel a telefonod csörgésére ébredtél, miszerint a barátnőd hív.
Sietősen felvetted, s ekkor tudatosult benned hogy mindjárt kezdődik az első óra és te sehol sem vagy. A hívás után gyorsan magadra kaptad az első ruhadarabokat ami a kezedbe akadt. Sietősen felkaptad az iskola táskád, és a még kint maradt könyveid és futottál az iskola felé, ami nincs is túl messze az otthonodtól.
A nap vakítóan sütött és nagy ,,szerencsédre"pont oldalról világított a szemedbe. És persze nem is te lennél az, ha nem mentél volna neki valakinek. A kezedben lévő könyveid a földre hulltak és te sietősen kaptál utána.
-Elnézést- nézel fel az idegenre, miközben a könyveid és füzeteid próbálod össze szedni.
-Semmi gond- mosolyog rád kedvesen. - megütötted magad? - kérdezi miközben segít összeszedni a könyveket.
-Nem... köszönöm- nézel rá hálásan. Egy-két pillanatig még nézitek egymást, majd hirtelen eszedbe jut, hova is siettél annyira.
-Jajj, sajnálom, sietnem kell, ígyis kések az első óráról- futottál tovább a célod felé.
Ezután nem hallottál a titokzatos idegen felől. Sokszor eszedbe jutott, és elgondolkodtál azon, mi lett volna, ha inkább ott maradsz vele. Hibának tartottad, mert abban a röpke pár percben igazán megkedvelted, és örültél volna, ha lett volna időd megismerni.
S a sors úgy hozta, hogy egyik nap, amikor hazafelé tartottál a könyvtárból, ismét összefutottatok. Persze nem úgy mint előzőleg, sokkal inkább direkt. Ő is észre vett téged, és te is őt. Mindketten megindultatok egymás irányába. Ám amikor találkoztatok úgy nézett ki, hogy ő sokkal inkább zavarba van mint te.
-Szia- kezdeményezel beszélgetést, mert a másik fél felől várhatnál akár a végtelenségig is.
-Szia- köszön végül ő is. - figyelj... Én... -kezdi akadozva, hangján hallatszott, hogy kissé izgatott lett. - Szóval én... Amikor múltkor össze futottunk... Csak... Szeretnélek megismerni- nyögi ki végre
-Én is szeretnélek megismerni- húzódott a szád szélesebb mosolyra. - kezdjük például a bemutatkozással. Én T/N vagyok- nyújtod a kezed
-Én Min Yoongi - fogja meg gyengéden a kezed, s téged elfog egy furcsa érzés. Talán a gyomrod és a szíved tájékán. Te sem tudod pontosan megmondani, de egy biztos; teljesen elvarázsolt.
VOUS LISEZ
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...