༺ 73 ༻

1.7K 69 16
                                    

Halihó! Kissé (talán) késő de sikerült megszülnöm ezt a részt. Az utóbbi napokban gondolkodtam azon, hogy kellene valami kis „kihívás" karácsonyra, de igazából nem lenne rá időm és kedvem se, viszont egy minisorozatot szívesen bevállalnék. Arra gondoltam, hogy írhatnék 24 kis drabble/reakciót a fiukkal, amit próbálnék naponta feltölteni. Van aki érdekelne?

Ui. Igazából ez nem saját ötlet, viszont nem tudom már biztosan hol láttam, de remélem így sem baj, hogy inspirálódnék.

Mafia!AU

Amikor találkozol az exével.

~🅙🅘🅝~

– Hogy mi?

– Találkoztam vele – válaszolsz vállvonogatva, nem értve kiakadását.

– De miért? – kérdezte kissé bosszúsan miközben a pofontól kipirosodott arcodat simogatta. – Senki sem bánthatja így a barátnőmet. Hol találkoztál vele?

– Hm... nem mondom el – megragadtad a karját, és magad felé fordítottad teljesen. Soha nem láttad Seokjint dühösnek, főleg nem egy nőre.

– Jinnie, teljesen jól vagyok. Oké, fáj, de meg fog gyógyulni.

~🅢🅤🅖🅐~

Nem tudta, mi történt közted és a volt párja között. Attól, hogy a nő mindkettőtöket meghívott egy kávéra, remegtél a félelemtől.

– Itt vagyunk. – Yoongi lágyan megragadta a kezed, valójában halálosan ideges volt. – Senki sem fog bántani. Ígérem – felnéztél rá.

– Rendben van, nekem is bátornak kell lennem – mosolyogva szorítottad meg kezét.

– Aranyos vagy.

– Ó, valóban? – egy hideg hang szólított mindkettőtöket hátulról. Ő az. Yoongi szorosabbra fogta a kezed.

– Nem tudom mi a faszt akarsz, de ha egy ujjai is hozzáérsz megöllek – szinte már végre is hajtotta szavát, amilyen csúnyán nézett a nőre. 

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Nem emlékszel arra, hogy egy áruházban találkoztál a barátod exével. Hirtelen keményen megragadt, és bevitt a parkolóba.– Végre beszélhetünk. Mindig ragaszkodtál Hoseokhoz, így egyik módon sem tudtam megközelíteni – eleinte nem féltél tőle. Neked ő csak egy összetört szívű lány és ez miattad van, így nem hibáztathatod őt. De aztán megtudtál egy új dolgot róla. Mégpedig, hogy pszichopata. Ugyan nem történt nagyobb baj, csupán kissé összeverekedtetek, de szerencsére te jöttél ki győztesen ebből.

– Hála Istennek, hogy szakítottál vele, Hoseokkie.

– Találkoztál vele?! Ő csinálta ezt? Esküszöm, hogy megyek... – megfogtad a kezét még mielőtt a ki nem mondott gondolatát megvalósítaná. Nem akartál baj, ezért próbáltad út lebeszélni erről.

~🅡🅜~
Az emberek tudták, hogy Namjoon a világ egyik leghatalmasabb maffia vezére. Minden illegális dolog főnöke, beleértve a drogokat és a merényleteket is. Neki vannak a leghatalmasabb alárendeltjei, és mégis...egy csupaszív férfi. Nem volt idegen neked ez a világ, hiszen te is ilyen családból származol. Épp amikor kilépett a boltból, észrevette, miszerint egy nő vitatkozik veled. Kissé messze volt ezért nem igazán tudta kivenni, ki is lehet a személy, de legnagyobb félelmére a volt párja szidott.
– Elvetted tőlem. Megérdemled a halált. – kiáltott fel miközben épp elővette volna fegyverét, de szerencsére ott volt szerelmed, hogy megakadályozza. – Nem vett el senkitől, én magam döntöttem úgy hogy otthagylak, mert egy álnok lettél. Képes lettél volna csapdába szorítani és mindent elvenni tőlem, veled ellentétben T/N, azért szeret aki valójában vagyok, nem pedig a hatalom miatt – kimérten, nyugodtan magyarázta, félelmetesen mély hangon.

~🅙🅘🅜🅘🅝~

Egyszer találkoztál a volt barátnőjével, amikor Jiminnel még nem ápoltatok ennyire közeli kapcsolatot. Nyugodtan kijelentheted, hogy örült az a nő. Emlékszel, hogy volt olyan időszak, mikor Jimin inkább a te lakásodon tengette napjait, mivel az a nő szüntelenül hívogatta, sőt volt hogy nyomkövetőt is szeretett volna tenni a fiatal férfi telefonjára. Néhány héttel azután, hogy hivatalosan randevúztál Jiminnel, az exe megőrült. Szó szerint a lakásodhoz ment, és beütötte a bejárati ajtódat, épp mint ma este. Bebújtál a szekrénybe, félelemtől remegő kézzel.

– Kérlek, vedd fel, kérlek – motyogtad az orrod alatt. Elakadt a lélegzeted, amikor meghallottad, hogy párod exe nevedet kiabálja.

– Szia édesem – megkönnyebbülten felsóhajtottál, mikor végre Jimin felvette a telefont.

– J-Jimin – dadogtad –, haza tudnál jönni? – kérdezted halkan nehogy meghallja ez az örült. Hamar rájött, hogy valami nincs rendben ezért megígérte, hogy máris elindul. Már csak abban reménykedsz, hogy időben hazaér.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~

Taehyung pislogott néhányszor, mielőtt megértette a légkört közted és volt barátnője között. Annak ellenére, hogy nagyon nyugodtnak tűntél, rájött, hogy félsz.

– Rendben, ennek a csevegésnek vége. Gyere kincsem.

– Várj, Tae. Még beszeljünk kicsit – kapta el csuklóját exe, egy mosollyal ajkain, amire Taehyung elfintorodott: – Nem vagyok rád kíváncsi, mint ahogy azt már elmondtam. Ha egy ujjal is hozzáérsz, halott leszel – fenyegette meg a döbbent exed, majd megragadva derekad indulhatok haza.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~

Tisztában volt vele, hogy exe részt vesz ezen a fontos találkozón. Tudta, hogy annak ellenére anno megbeszélték a dolgokat, az exe gyűlöl téged, és ezért is féltett annyira.
– Tényleg idehoztad? Ez az ártatlan kis senkit? – a nő elmosolyodott, miközben a borát kortyolgatta. Tekinteted egyenesen a padlóra esett, ahogy elpirulva gondolkodtál valami frappáns válaszon. Nem szerettél volna tiszteletlen lenni, hiszen nem feltétlen vagy maffia tag, azonban szégyenben sem akartad hozni párod a csendességed miatt. – Hallgass – figyelmeztette Jungkook, az asztal alatt megfogva a kezed. – Ó, Jungkook, most ne légy ennyire védelmező. Mindig dögösnek tűnsz, amikor ezt csinálod – mosolygott el pimaszul, ami talán az utolsó csepp volt a pohárban. Megköszörülve a torkod emelted a nő szemébe tekintetted, figyelmen kívül hagyva a többieket. – A helyedben csendben maradnék, hiszen mindenki tudja milyen szemét dolog miatt hagyott el Jungkook. Fogalmam sincs milyen az ellenség kezeibe kerülni, de soha nem árulnám el őt – az az elszántság a szemedben kissé elbizonytalanította a nőt, viszont Jungkook annál inkább beléd szeretett.

BTS Reakciók (II)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora