Gyilkos hajlamok
MOST
Jimin
Hoseok
Namjoon
Taehyung
Seokjin
Yoongi
Jungkook
LEAST
Határozottan Jimin. Mivel nagyon birtokló, amolyan Yandere típus, nem habozna megölni akár szerelmét is, ha úgy érzi nincs biztonságban, illetve nincs már olyan hatással mások felett. Ha nem kaphatja meg amit akar, akkor gondoskodik arról, hogy senki se kapja meg. Nem is tudom, talán a kedvétől függően ölne. Ha nagyon kiborították, akkor lassan végez vele kiélvezve szenvedő arcának minden egyes rezdülését, ugyanakkor ha pl egy szerettéről van szó, akkor egyszerűen agyonlövi, mivel szíve mélyén fáj, hogy ezt kell tennie.
Hoseok – szerintem van benne egyfajta kegyetlenség de korántsem akkora mennyiségben mint Jiminbe, ettől függetlenül ha elborul az agya képes egy egyszerű mozdulattal neki menni a másiknak. Mivel nehéz kiborítani és inkább magába fojtsa a sérelmeket, szép lassan végezne áldozatával, hogy érezze azt a kint amit neki kellett. Így szerintem nem csak egyszerűen agyonlövi, hanem megtöri és megkínozza majd végül kioltja életét.
Namjoon és Taehyung – Bennük is látok egyfajta kegyetlenséget, főleg Taehyungba, de mivel igencsak minden szerepbe bele tudom őket képzelni, egészen nehéz rájönnöm melyik illik jobban hozzájuk. Már ha mondhatok ilyet. Azonban abban biztos vagyok, hogy ők ketten sokkal megfontoltabbak mint a többiek. Nem hévből vagy szimplán kedvből ölnek. Szépen kidolgoznak mindent egyes részletet, ami senkin az égvilágon nem félnek végrehajtani bárki is legyen az adott személy. Élvezik látni a másik szenvedő arcát, azt hogy élet halál közt van de legfőbbként, hogy ők azok akik efelől dönthetnek. Élet és halál közt.
A legkevésbé valószínű gyilkos hajlamokkal birtokló tagok az Jin, Yoongi és Jungkook – Talán meglepő, hogy Yoongi ide került de szerintem annak ellenére, hogy igen vérfagyasztó tekintette van, ennyire nem veszítené el a fejét. Ahogy Seokjin és Jungkook sem. Nem mondom azt, hogy néhány idiótának nem akarnák levágni a fejét vagy addig kínozni míg bele nem hal, viszont általában tudnak ezen uralkodni és inkább másokkal intézik el a piszkos munkát. Azonban ha egy olyan személyről van szó, aki a mindent jelenti számukra, habozás nélkül oltja ki az életet belőle.
CZYTASZ
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...