☯ Hoseok special☯

2.1K 59 4
                                    

Köszönjük DanceMonsterGirl
Lehet lesz benne sok helyesírás hiba, de jelenleg telefonon vagyok, mert gépen továbbra se tudom megnyitni ezt a profilom, és a wp van olyan kedves, hogy a szokotnál is több hibát tesz bele. Igyekszem majd visszatérni, de amig csak telefonrol tudok bejelentkezni, sajnos nem lesznek új részek. Viszont a másik profilomon szeretnék cuki, romantikus +18 OSt írni. Jó ötletnek tarjátok?

~Amikor állatkertbe mentek ~

Egyszer elhatároztátok, hogy elmentek a városi állatkertbe, hisz olyan szép idő volt, kár lett volna otthon ücsörögni. Mikor megvoltak a belépők, a gyerekek rögtök az oroszlánokhoz akartak menni, és mivel gyereknap volt, meg amúgy is főként miattuk mentetek el, nem mondtatok ellent. Ezután már próbáltatok sorban haladni, és igazán csak akkor éreztétek magatokat jól, mikor be lehetett menni a pillangóházba. Párod tette élvezetessé, hiszen eléggé parázott a tenyér méretű, gyönyörű pillangóktól, így mindig csak hátad mögé búj, amin te is jót mosolyogtál, és két fiatok is nagyon jót kacagtak rajta.
-Apa, ne már! Nézd milyen szépek, nem fognak megenni.-rángatta előre a kisebbik, mire Hoseok csak segítségkérően nézett rád hátra.
Miután végeztetek a park nagy részének bejárásával, és már dél is elmúlt, gondoltátok itt az ideje ebédelni egyet. Természetesen ma kivételt lehetett tenni, mind a két kisfiú kapott 1-1 hamburgert gyümölcslével, a végén pedig vattacukorral a kezükben haladtatok tovább az állatokhoz. Megálltatok egy hatalmas játszótéren is, ahol párod fogócskázni kezdett a picikkel, te pedig az árnyékból nézted őket mosolyogva, néha egy képet is lőttél róluk. Miután megunták tovább indultatok, és szerencsére pont elkaptátok a megfelelő időpontot, amikor elkezdődött a delfin show. A két poronty végig ámulattal, szinte pislogás nélkül nézte végig az egészet. A show végeztével beleszaladtatok a délután közepébe, úgy gondoltátok el kéne indulni haza.
-T/N, melyikőjüket hozod te?-kérdezte suttogva párod, mikor hazaérve leállította az autót. Hátranéztél, és mosolyogva konstatáltad, hogy bizony mint a ketten elaludtak. Nem válaszoltál, csak kiszálltál a járműből, óvatosan kiszedted a kisebbiket, és elindultál befele. Nem sokkal utánad Hoseok is beért, majd leültetek a kanapéra, fiaitokkal az öletekben.
-Szerintem ezt vehetjük annak is, hogy jól érezték magukat.-suttogtad.
-Szerintem is jó volt.-simított arcodra, majd kicsit közelebb csúszva hozzád, fejedet vállára hajtotta, és csendben vártátok, hogy mikor kelnek fel a kicsik.

-simított arcodra, majd kicsit közelebb csúszva hozzád, fejedet vállára hajtotta, és csendben vártátok, hogy mikor kelnek fel a kicsik

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
BTS Reakciók (II)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora