༺ 40༻

2.3K 88 1
                                    

Egy újabb kis NSFW ABC, ezúttal Namjoon-al. Talán eddig ezt volt a legnehezebb megírni, de szerintem viszonylag igényes munkát adok ki kezeim közül. Ha van valami, ami szerintetek egyáltalán nem így van, vagy ti máshogy képzelitek el, nyugodtan meg lehet osztani. Szívesen beszélgetnék a ti meglátásaitokról is. Egyébként, mit szólnátok egy kis újdonságra? Nem feltétlen lenne verseny hiszen győztes sem lesz, viszont csakúgy mint a fiúk szülinapjára beküldött special részekhez hasonlóan, működne ez a kis ötlet. Bármilyen idol-al, bandával, esetleg solo előadóval, küldhetek be reakciókat, smunt drabble, vagy éppen NSFW content, esetleg félpercest vagy OS-t, én pedig véleményezni fogom. Mit szóltok, belevágunk, vagy inkább hagyjuk? Akár anonim-ként is szerepelhettek benne, tehát nem hozom nyilvánosságra a felhasználóneveteket, ha esetleg van akit ez zavar. A válaszokat erre az ötletre előre is köszönöm. 🥰

~🅡🅜~

🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)

Az aktus utáni percek nagyon fontos Namjoon számára. Miután mindketten átléptétek a gyönyör kapuját, a mellkasához húzott, és átkarolta derekad miközben apró csókokat lehet ajkaidra. Nagyon fontosnak tartja az ilyen kis lopott romantikus perceket, amikor mindent higgadtan át tudtok beszélni.

 🅱= Body part (Kedvenc testrészük)

Saját magát nem feltétlen van kedvenc testrésze, hiszen úgy gondolja minden porcikája tökéletes, viszont ha mindenképp meg kell nevezni akkor a karja az. Ha pedig partnere jön szóba, már más a dolog. Talán kissé furcsa és bizarr, de a melleid mellett a hajadat is nagyon szereti, habár nem nevezhető testrésznek. Viszont épp úgy teljesen oda van, mikor a meghitt pillanatokban hajad simogatja, mint mikor melleid veszi bitókba tökéletes csókjaival. 

  🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)

Szívesen takarná be tested örömnedvével. Imádná nézni, ahogy melleidre élvez, te pedig ujjadat belemártva kóstolod őt meg.

  🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)

Nem titkolja, ám nem is kürtöli szét, de egyenesen oda van a szex játékokért. Mindenre vevő, ami a partnere fantáziáját is megmozgatja, valamint egy igazi oppa kink.

🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? Tudják-e, mit csinál?)

Nem kifejezetten tapasztalatlan, ám annyira tapasztalt se, inkább csak jól kiismerte az emberi testet, illetve partnerét, ahhoz hogy tudja mitől érzi a legjobban magát.

🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)

Élvezné a misszionárius póz, ám úgy még jobban ha a vállára vetheti lábaidat, és lényegében pici felemelve tested. Figyelné, ahogy férfiassága eltűnik benned, miközben eszeveszetten neked nyomja a csípőjét, mitől szinte csillagokat látsz. 

🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben)

A hálószobán kívüli viselkedése ellenére a szex közben Namjoon meglehetősen komoly és rendkívül szenvedélyes. A szex számára olyan találkozásnak tekinti, amelynek célja a veled való kapcsolatának fizikai szintű megerősítése. Imádja tudatni veled, hogy csak az övé vagy.

🅷 = Hair (Mennyire ápolt)

Meglehetősen jól ápolt a testszőrt illetően, azonban rajtad egyáltalán nem szereti, ám nem is ítél el, ha néhanapján elfelejtesz gyantázni. 

🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)

Nagyon meghitt, minden komolyan vesz ami veled kapcsolatos, és a veled való kapcsolata mindent jelent számára, ezért is figyel oly annyira rád, megadva mindent amit megérdemelsz.

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now