☯Hoseok special 4☯

932 43 2
                                    

Köszönjük  WaEnG_instead_DdAeNg 💜
~Amikor véletlen bevallja az érzelmeit~
Hoseok és te évekkel ezelőtt ismertétek meg egymást, egy élg különös módon. Akkor még iskolás voltál, és diákmunkát végeztél egy kávézóban. Belépett ő a kávézóba, és úgy beszélt hozzád, mintha ősrégi haverok lennétek, mert összekevert valakivel. Aztán végül úgy alakul minden, hogy összebarátkoztatok, és egyre többet talalkoztatok egymással. Sőt, szinte egymásnál laktatok, néha az egyikőtök ment el a másikhoz, néha meg fordítva. Most például Hobi volt nálad, és néztetek egy romantikus vígjátékot néztetek. Éltek-haltok az ilyen típusú filmek, és szinte minden máosik napra be van tervezve egy film, többségében egy már látott filmet néztek. Most kettőtök közös kedvencét nézitek, úgy nagyjából 20. alkalommal. Popcornos tál az öletekben, egy-egy 2 literes üdítű mellettetek, és betakarózva bámuljátok a lassan végetérő vígjátékot, ami azt jelentette, hogy jön a legnyálasabb rész is egyben.
-Ezek mi is lehetnénk!-mondja át sem gondolva, amit mond. Elnevetted meged, mert azt hitted viccel, de mikor nevetés közben megpillantottad kissé piros és zavart fejét, azonnal abba hagytad a nevetést.
-Szóval... Ezt teljesen komolyan mondtad?-
-Igen, amióta találkoztunk, azóta mondanám ezt teljesen komolyan. Ez volt az első ilyen film, amit megnéztünk, még valamikor a moziban. Én teljesen elhittem, rájöttél, hogy nem csak barátilag vittelek oda, de... Most nem úgy néz ki.-
-Pedig... Khm... Már korábban is elmondhadtad volna...-Mondtad égő arccal zavarodban.
-Te is ezt tetted volna. Te sem merted volna bevallani, nem?-
-Igazad van.-
-Mindegy, ha már említettem, hogy mi is lehetnénk azok ott mit szólnál, ha holnap elmennénk valahová? Hmm?-
-Hát persze, miért ne? És nem barátilag, igaz?-kérdezel vissza, ugyan sejtve a választ, de kíváncsian. nem barátilag, igaz?-kérdezel vissza, ugyan sejtve a választ, de kíváncsian.
-Még szép, hogy nem. Úgy fogd fel, mint egy randit.-

-

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora