Amikor megnéz egy másik pasit (köszönöm Moonieee- 💜 )
~🅙🅘🅝~
Már a kapcsolatotok elején kijelentette, hogy ő bizony nem féltékeny, és most így véli, habár a reakciója mást árul el.
– Miért nem ezt a csodát nézed itt? – mutat végig saját magán, mikor észrevette, hogy az új büfés srácot nézed. Néha mikor meglátogatod a próbákon a büfében megisztok valami finom italt, esetleg sütit is esztek.
– Na de, a zokni – próbálod tudtára adni, hogy az uj srác nem egyforma zoknit visel.
– Nem érdekel, engem kell nézned – fordítja felé a fejed, mire kitör belőled a nevetés.
~🅢🅤🅖🅐~
Valóban nem volt az a tipikus féltékeny barát, azonban néha mikor betelt neki a pohár, kegyetlenül a tudtodra adta, ha valami nem tetszett neki. Ezúttal se volt másképp. Bosszantotta, hogy annyit vagy az új producerrel, akinek mesélt néhány dolgot rólad, de mikor látta hogyan közeledik felét és te nem hátráltál, dühösen hagyott faképnél vele.
– Állj meg oppa, hallod? – kiáltasz utána de mindhiába. Gyorsabbra veszed lépteid utolérve őt. – Féltékeny vagy – állapítod meg, mire felhúzza az orrát.
– Nem, de ha bárkinek elmondod, nem éli meg a másnapod
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Az, hogy párod lelkes nem elég leírás ahhoz mennyire hiperaktív tud néha lenni. Folyton pattog, meg nevet de ha kell komoly is tudd lenni. Ijesztően komoly, épp ahogy most is. Romantikus sétán voltatok, mikor egy idegen férfi megérintette a feneked. Persze ezt Hobi látta, de nem szolt semmit. Úgy vélte, téged nem érdekel, és így is volt, azonban kíváncsi lelked meg kellett nézze ki taperolt le.
– Na ebből elég – derekadon pihenő kezét a fenekedre csúsztatva sétáltatok tovább.
~🅡🅜~
Különösen nem zavarba ha más férfiakat is megnéztél, mivel bízott benned. Az már más kérdés, hogy az illetőt legszívesebb jól kioktatná. De helyette csendesen üldögélt melletted, alig várva, hogy elhagyjátok a kávézott. Mikor ez bekövetkezett, véletlent álcázva rúgta ki a srác alól a széket, akit megnéztél.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Mindig is zavarta ha másokat néztél meg, függetlenül attól, hogy pasi vagy csaj, arról nem is beszélve ha az illető még izmosabb és magasabb volt mint ő. Persze nyilvánosan semmi jelét nem mutatta nemtetszésének, viszont ha kettesben voltatok...
– Remélem felkészültél jagiya – lazítja meg veszi le nyakkendőén egy huncut mosoly kíséretében.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Nem igazán tudta hogyan kezelni ezt, hiszen előtted még egy normális kapcsolata se volt, folyton csak kihasználták, és habár tudta, hogy te nem tennéd ezt vele, mégis, ahogy végignéztél az idegen férfin, úgy érezte, hogy már nem elég jó neked. De szinte azonnal el is hessegette ezeket a buta gondolatokat és gondolkodás nélkül ajkaidra tapadt.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Általában nyilvánosan úgy viselkedett akár egy szégyenlős kisfiú, kivéve ha hyung-ok is ott voltak, vagy ha otthon voltatok kettesben. Akkor mutatta meg igazán milyen is ő, és ennek örültél, hiszen ezt az oldalát csakis te ismerhetted.
– Ne nézz oda jagiya – takarja el a szemed, mikor hosszabb ideig néztél egy férfira.
Most olyan boldog vagyok, hogy kisérült hoznom a reakciót.🥰 Bár közel se olyan mint amit tegnap kezdtem el, de ez talán jobban sikerült. Szeretném megkérdezni, hogy ha elkezdenék írni SuperM reakciót, van akit érdekelne? 🤔
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...