Amikor összefuttok egy olyan sráccal, akivel egy igen kínos egy éjszakás kalandod volt (köszönöm Kobra_Myrazs 💜)
~🅙🅘🅝~
Egy szép napsütötte délutánon mégis mi más tehetettek volna, mint kint a szabadba tölteni az időt? Bár párodnak ez nem igen tetszett, sokkal inkább főzőt volna valamit, de te nem hagytad.
Egésze kellemesen telt az idő, míg észre nem vetted az egyik legkínosabb egy éjszakás kalandod főszereplőjét.
- Hello - integet egy irdatlan nagy mosollyal. Jin egyből felismerte ki az, és egy hatalmas büszke mosollyal kihúzta magát.
- Te vagy az a srác aki képtelen volt a csuszra sodorni, ezt a csodát itt?- mutat rám, mire legszívesebben agyon verném. Szegény srác tiszta vörös fejjel viharzott el.~🅢🅤🅖🅐~
Minden egyes kapcsolatodról tudott. Még a nem létezőről is. Ezért nem is kerített nagy felfordulást az exedel való találkozással. Váltottatok pár szót, amit csendben tűrt, majd mikor már elege volt megragadta a kezed és odébb húzott.
- Hey - áll ott szerencsétlenül a kínos exed, majd Yoongi egy ravasz mosoly kíséretében beint neki egyet.~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mindketten imádtatok kint a szabadban lenni, piknikezni vagy csak az esti fényeket lesni. Ma se volt másképp. A már jól ismert kis kifőzde mellett haladtatok el, mikor egy elégé ismerős alakot véltél felfedezni jobb oldaladnál. Hoseok-nak mesélted, milyen kínos egy éjszakás kaland volt, az egyébként egykori évfolyamtársad. Hiába integetett eszeveszet módjára, Hoseok ugy tett mint aki nem látja és lefordult az ellenkező irányba.~🅡🅜~
Általában vele bármit megtudsz beszélni, és ez még a párkapcsolatotok előtt is így volt. Ezért is tud a kínos kalandodról, mikor a fiú konkrétan az ágyba hány, annyira részeg volt. Azonban ez még kínosabb, hogy itt ültök vele egy kávézóban. Igazából Namjoon egész jól el van vele, egésze addig míg véletlen ki nem nyögi azt a szerencsétlen estét.
- Még most is a lányok ágyába hánysz?~🅙🅘🅜🅘🅝~
Nem igen kezelte jól az netalán az exeidröl volt szó. Bár az tény, hogy Jimin a második férfi az életedben mégis úgy tesz, mintha vetélytársa lenne az exed. De amint elmondtad neki a kínos egyetlen egy éjszakád vele, hogy csak alsóval akart lefeküdni veled, folyton kinevette. Mikor meg ott állt előtte, picit kigúnyolta.
-Alsóval hogy a fenébe akarsz szexelni?- nevet hangosan mire páran felfigyelnek rátok, mivel az utca közebén vagytok.~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Őt nem igazán érdekelte a múltad. Az, hogy kivel és mikor voltál előtte csöppet se érdekelte. Főleg, hogy mára ő lett a mindened. Azonban ott voltak azok a bizonyos napok, mikor bizonytalan volt magában.
- Hallod oppa, egyszer egy olyan kínos helyzetbe kerültem, hogy az első exem nem tudta mi az a övszer. - és Taehyung-nak ennyi elég is volt, hogy a nap további részében nevetgéljen.~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Nos, ő egy kissé különös esett. Kívül egy macsó srác, aki mindentől megvési szerelmét, de a négy fal közt egy igazi kis bárány, aki néha nagyon is az agyadra megy. Most azonban, az exedel való találkozás kibujtatta a farkast belőle. Elkezdtek kisgyerekekként veszekednek, mikor véletlen kicsuszamodik a szádon egy olyan dolog, amit legszívesebben elfelejtenél.
- Össze szarta magát mikor belém kellett volna hatolnia - mutatsz a döbbent exedre, párod viszont hangosan felnevetett.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...