༺ 88 ༻

1.6K 71 17
                                    

Hát ohm...kicsit talán furcsa (vagy inkább vicces) lesz ez a rész de mit szólnátok egy smut reakcióhoz? 🤔

A szájukba dugod az ujjad, hogy megmutasd dominanciád

~🅙🅘🅝~

A barátod arcának csillogása jégtörő volt számodra. Először döbbenten nézne le rád, majd hangosan felnevetve, azzal a tipikus ablaktörlő nevetéssel, aminek hatására kivetted a mutatóujjadat a szájából. Figyelmen kívül hagytad reakcióját, azonban észrevetted, hogy egyre közelebb viszi a kezeit hozzád a kanapén. Az utolsó pillanatban érezted a kezeit a derekadon, amint visszalök a kanapéra, hogy csiklandozni kezdjen.

– Azt hiszed, olyan vicces vagy, mi? – a barátod kötekedett, és nem tudta visszatartani a mosolyát.

– Jinnie! Állj le! – hangosan sikoltottál, ismerve magadat, valahányszor sokáig nevettél és csiklandoztak, mindig pisilned kellett. Gyorsan eltávolodtál tőle, és elmosolyodtál, miközben felkeltél, hogy kiszaladj a fürdőszobába pisilni.

– Ne gondold, hogy ennek vége, T/N – a szerelmed utánad kiabált, és ez a tónus volt a hangjában, árulkodó jele annak, hogy tudod, ennek még bizony messze van a vége. De legalább felfigyelt rád.

~🅢🅤🅖🅐~

Közelről figyelve a barátodat, arra vártál, hogy megtedd a megfelelő időben. Érezted, ahogy mellkasa felemelkedik, ami azt jelzi, hogy közel áll az ásításhoz, és a lehető legdiszkrétebb módon megmozdította a karját, hogy a mellkasán feküdjön. Amikor láttad, hogy kinyílik a szája, gyorsan a szájába dugtad ujjadat, arcodon győztes vigyor ült. A vigyort gyorsan letörölte, amikor érezted, hogy a barátod az ujjadba harap – nem annyira, hogy megsebesítsen, de pont azért, hogy tudd, nincs elragadtatva a tettedtől.

– Jaj! Bántasz engem! – felnyögtél, eltúlozva a fájdalmadat.

– Ne legyél már nyafogós baba, alig haraptam meg az ujjad. Különben is te akartál megfojtani – forgatta a szemét Yoongi, és felsóhajtott.

– Egy ujjal, hogy a fenébe lehet megfojtani? – motyogtad, és gyengéd csókot nyomtál az ujjadra. Yoongi elmosolyodott, és közelebb húzott magához, ahol a fejed az álla alatt feküdt, és szorosan magához ölelt. Csókot nyomott a fejedre, a kezed a szájához emelte, ujjadra pedig szeretetteljes csókot adott. 

– Jobb? – megkérdezte, mire te bólintottál. – Legközelebb én dugok valamit a szádba, amit jobb lesz nem megharapnod.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Hoseok tudta, hogy szereted a szájába dugni az ujjadat, amikor ásít, ez a néma mód a dominancia kimutatására. Bár nem értette miért imádod, azonban imádnivalónak találta, és beindult tőle. Mindketten tudjátok, hogy ő a domináns a kapcsolatban, szóval a kis játékotok olyasvalami volt, amivel összezavar. Lehetővé teszi, hogy megjelenítse dominanciádat, hogy mosolyogni lásson, és boldog legyél, hogy átvetted egy kis időre az irányítást valami felett, ami a szexuális szférában van. Ezért nem tudott uralkodni magán ma este, amikor a mutatóujjad a szájába tetted, amikor ásított. Most lenyomott az ágyba, Hoseok fölötted tornyosult, mindkét karjával a tested mindkét oldalán. Sötét, csábító pillantás volt látható a szemében és az arcán, míg a tiédben duzzogó és tágra nyílt, ártatlan szemek.

– Ez nem fair! – duzzogtál, miközben elfordítottad a tekintetedet a barátodról – Csak egyszer szeretnék domináns lenni – Hoseok kuncogva nyomott egy puszit az arcodra.

 – Mit szólnál, holnap este megengedem, de ma este te vagy az enyém, hogy megmutassam, hogyan is kell csinálni? – a bólogatásra és a boldogság izgatott visítására Hoseoknak meg kellett szakítania uralkodó tetteit, és veled együtt mosolyogni.

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now