És ezzel be is befejeztem a fiúkkal a NSFW alphabet sorozatot. Nektek melyik tetszett a legjobban? Szerintetek mennyire sikerült jól? Van amit teljesen máshogy képzeltek el? Őszintén, én Hoseok-ot és Taehyung-ot szerettem a legjobban írni, ám így a végére talán még Jungkook is felkapaszkodik hozzájuk. Már mint az utóbbira maximum bátyámként tudok tekinteni, ám ennek ellenére mégis talán őt írtam meg a legrövidebb idő alatt. Arra gondoltam, hogy a SuperM fiúkon is végigmennék. Vagy inkább javasoltok ti, kivel legyen a következő NSFW alphabet?
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)
Az aktus után egyszerűen a hátára fekszik és csukott szemekkel vigyorog. Szorosan magához húzz, fejed mellkasára helyezve, miközben édes szavakat suttog füledbe. Néha hajad is simogatja, apró csókokat adva bőrödre, vagy épp karod simogatja.
🅱= Body part (Kedvenc testrészük)
Minden mennyiségben az ajkaid, illetve a hajad. Képes lenne egész napját azzal tölteni, hogy téged csókol, néha pedig hajad simogatná. Imádja csókjaid, ahogy kezdetben lágyan majd egyre hevesebben falod ajkait, amit mérhetetlenül imád.
🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)
Nagyon szereti ha élvezetét szádba engedheti. Ugyan nem feltétlen mindig ezt szeretné, mert előszeretettel élvez bárhova a testeden, de számára annál kielégítőbb nincs mikor látja, miszerint lenyeled élvezetét. Illetve benned is nagyon imád a csúcsra jutni.
🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)
Soha nem nézted volna ki belőle, de imád nyilvánosan felizgatni, főleg családi vacsorákon, mikor is nyugodtan szoknyád alá csúsztatja fürge ujjait.
🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? Tudják-e, mit csinál?)
Mivel te vagy neki az első komoly kapcsolata, nem igazán tapasztalt ám tapasztalatlan se. Inkább amolyan köztes szerintem. Határozottan tudja mit kell tenni, hol érintsen meg a várt reakciódért, ám nem mondanám, hogy túlságosan sok egyéjszakás kalandjai voltak.
🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)
Nagy kedvence a kiskifli nagykifli pozíció szemtől szembe, ahol felemeli lábadat majd vállára téve kerül mélyebbre testedben. Lehetővé teszi, hogy testét szorosan a tiedhez nyomja, meleg mellkasa szinte egybeolvad melleiddel, miközben egyre jobban hajszol titeket a gyönyör kapuja felé.
🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben)
Talán elsőre kissé komolytalannak tűnhet, mivel van, hogy néha elkuncogja magát, ám nagyon romantikus, odaadó és inkább a te érdekeid tartja szeme előtt. Persze ez nem azt jelenti magáról megfeledkezik, csupán fontosabbnak tartja a te örömöd.
🅷 = Hair (Mennyire ápolt)
Ahogy magán úgy partnerén nem preferálja a szőrzetet. Persze nem kényszerít a gyantázásra, ha te neked így megfelel neki is, de szerinte elég sok mindent eltakar a szőrzet és ha ajkaival kényeztet, kellemetlenül hat rá.
🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)
Reménytelen romantikus. Szereti a szerelem gondolatát, az efféle mesekönyvbe illő mindent elsöprő szerelmet, ami minden mozdulatában, tettében meglátszik. Ugyan néha kissé dominánsabbá válik, de soha még csak egy másodpercre sem feledi el a romantikát. Sokféle formában mutatja meg az intimitás fogalmát, édes kis semmiségeket suttog az aktus alatt, apró kis pillecsókokkal halmoz el, mindvégig fogja a kezed.
VOUS LISEZ
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...