🎀63༻

2.3K 75 6
                                    

Mafia! AU - Amikor véletlen megölnek (Nem túl vidám reakcióval jelentkezem, sőt ez már kifejezetten NSFW tartalom, de remélem ennek ellenére elnyeri tetszéseteket. Jó olvasást, a véleményeket meg szívesen fogadom.🥰

Ui. Szerintem még nem említettem (vagy csak nem emlékszem), hogy bár szeretem az instagram jellegű történeteket, itt wpn valamiért az enyémet nem igazán olvassák, ezért is szeretném a facebook csoportba megosztani. Szóval, akit érdekel és szívesen olvasna ilyesmit tőlem, szeretettel várom a csoportban. 🥰 Valószínűleg később a „bemutatkozás" címkénél megtalálható lesz a link)

~🅙🅘🅝~

Hogy lehet ilyen hülye? Természetesen túlságosan törékeny voltál ahhoz, hogy kezelni tudd ezt a súlyos gyógyszert. Annyira fáradt volt az állandó ellenállásodhoz, csupán azt akarta, hogy abbahagyd a sikoltozást és a folytonos sírást. Nem tudott aludni a tompa zokogás hangtól, amelyet minden este felőled hallott. Nem tudta elviselni azt a sikoltozást, ezért egy másik szobát rendezett be neked, de még így is tisztán hallott mindent. Csupán csak azt akarta, hogy fogd már be a szád és legyen egy nyugodt éjszakája, ezért nyugtatott adott neked. Mosolyogva lenyelted a gyógyszereid, mit sem sejtve párod tettéről és pár percen belül el is aludtál. Nem bujt be melléd, mert nem szeretett volna felkölteni, ezért a saját szobájába ment, abban reménykedve végre meg lesz régen várt nyugodt éjszakája. Nos, amit nem tudott az az, hogy nem lett volna szabad nyugtatott adnia. Egyszer csak felriadt egy rémálom után és gyorsan hozzád sietett, de mikor látta békésen alszol mosolyogva bujt melléd, de nem lélegeztél, a bőröd pedig jéghideg volt. Gyorsan ledobta magáról a takarót, és élettelen tested az ölébe húzta. Fülét a mellkasodhoz szorította, de nem volt semmi melegség, légzés, szívverés. Az égvilágon semmi sem utalt arra, hogy élnél.

– T/N? – motyogta. – T/N, ez nem vicces. Kérlek, kérlek nyisd ki a szemed – könyörgött könnyes szemekkel de mindhiába.

~🅢🅤🅖🅐~

Fogalma sem volt, mi ütött belé. Egyszerűen nem tudott koncentrálni arra, hogy a nyakába lélegzel. Egész nap csak panaszkodtál, hogy ki akarsz menni, és csinálni valamit mivel unatkoztál. De amint elmondtad neki szinte egyből visszautasított. Úgy érezte az utóbbi időben lélegezni sem hagyod, folyton vele akartál programokat szervezni, ami magában nem rossz, hiszen imádta minden idejét veled tölteni, azonban most inkább pihenni szeretett volna. Elege volt már ebből. Úgy döntött vacsora közben megpróbálja felhozni a témát és esetleg megbeszélni, hogy ez neki így nem jó. Miközben tálalta az általa főzött ételt, te mindvégig a hátánál voltál egyfolytában beszélve. Eleinte még figyelt rád Yoongi, de amint észrevette őt szóhoz sem engedett, már nem is figyelt szavaidra csupán csendben végezte a dolgát. Oldalát bökve, pulóverébe markolva, próbáltad magadra vonni figyelmét, mindvégig azt mondva mennyire szükséged van rá. Soha nem figyelt rád ilyenkor azonban ma más volt, nagyon is feldühítetted és a kezében lévő tányérral hátrafordult. Csakhogy arra nem számított, hogy nem fogsz hátrálni és véletlen fejbe ver vele. Yoongi gyorsan elkapott, amikor a földre zuhantál. Magához húzott, kikapott egy rongyot a tűzhely fogantyújából, és a sebre szorította, amiből szüntelenül folyt a vér.

 – Nem, nem! Maradj velem, kicsim, jó?

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

– Ne csináld ezt! Ébredj fel a pokolba is – kiabált rád. Tudta, hogy nagy hülyeséget tett. Hogyan is lehetett ennyire kegyetlen épp veled, akit mindennél jobban szeretett? Megpróbáltál elmenekülni, mikor tudomásul vetted, hogy az ellenség meg akarja támadni az úgynevezett párodat. Ezért Hoseok bedobott a pincébe, és napokig ott tartott. Ételt ugyan kaptál meg vizet viszont nagyon sötét és hideg volt, te pedig ugyan abban a kis hálóingben voltál, mint mikor bezárt oda. Még ő vette neked ezt a hálóinget, ami a zöld színben pompázott. Persze mindenképpen nevetségesen hideg volt ott lent, és még maga Hoseok is fázott hiába meleg kabát volt rajta. De még ezek mellett is neki mentél mikor kinyitotta az ajtót, csakhogy mivel nem számított rá, nem tudott erre felkészülni akaratlanul is fegyveréhez nyúlt és gondolkodás nélkül szegezte rád majd húzta meg a ravaszt. Összeszorult a gyomra, ahogy tudatosult benne mit tett. Rosszul érezte magát, mint aki hányni fog, forgott vele minden a hideg helyiségben és csak a te vérben fagyott tested volt előtte. Természetesen próbálta elállítani a vérzést, még segítséget is hívott, ígéretet is tett hogy soha többé nem tesz még csak hasonlót sem, azonban már nem volt kinek.

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now