🎀136 ༻

1.4K 60 2
                                    


Előre szólok, hogy ez irtó hosszúra sikerült rész lett, illetve trágár szavak és erőszak is előfordulhat. Szóval aki ezeket nem szereti, kérem ne olvassa ezt a részt. Azonban lenne egy kérdésem felétek. Mit szólnátok egy as your boyfriend/husband headcanonhoz?🤔

YANDERE! AU

Amikor megütöd őket

~🅙🅘🅝~ (King)

A király széke mellett ülve érezted a zavart izzó arcát. Alapvetően azzal töltöd a napot, hogy játékszerként szolgáld őt. Jin több tucat találkozót tervezett mára, mindegyiket egymás után. Amíg a találkozók zajlottak, csak csendben és figyelmesen kellett ülnöd. De rövid szünetekben Jin minden figyelme rád szállt. Néha egyszerűen csak beszélgetett veled, máskor megpaskolta az arcod vagy éppen meghúzta a hajad ha nem tetted amire kért, egyfajta büntetés gyanánt. Megmasszíroztatta a lábát, meg is kellett etetned, sőt még magadhoz is hozzá kellett nyúlnod ha azt kérte. Undorítónak tartottad ezt a viselkedést, ugyanakkor féltél tőle, ez nem vitás. Azonban bármennyire is hihető, ha Seokjinnek teljesíted minden kívánságát, akkor nem egy szajhaként fog kezelni az éjjel. Talán szánalmas de egy idő után rájöttél erre, és onnantól kezdve próbálsz mindig a kedvében járni, hiszen az a te érdeked is. Emelet kellemes nézni a nyugodt, elégedett arckifejezését, ami semmi gyűlöletet vagy undort nem jelez. Az utolsó megbeszélés előtt mosolyogva lépett hozzád, ujjaival az ajkaidat kényeztetve. Nyálasan néz rád, megnyalja saját telt ajkát. Azonban ezt a pillanatot valami félbe szakította. Seokjin morogva rázta meg a kezét, ami tiszta víz lett mivel az egyik férfi szolgáló megbotlott és ráöntötte a vizet. Ököllel a szolgáló arcába üt nem kímélve szerencsétlen férfit. Lefagysz, a kezed a szádhoz szorítva, csak nézed, ahogy könyörtelenül veri a férfit. Minden ütés lüktetést idéz elő a mellkasodban, a hangok egy túl ismerős fájdalomra emlékeztetnek. Hirtelen a felszolgáló feljajdul kínjában, a király előre rángatja, majd átrángatja a törött üvegen. Vércseppek borították alatta a padlót. A férfi ismét felsikolt, miközben a király cipője a hátába nyomódik, és a szilánkok közé szorítja. Kiáltása megütötte a szívedet.

– Kérlek hagyd abba – kiáltasz fel kétségbeesetten. A tested önkénytelenül mozog és szinte azonnal megragadod a király szabad kezét, erősen magad felé fordítva egy hatalmas pofont adsz neki. Magad sem tudod honnét volt ekkora bátorságod és erőd, de ennek hála megmentetted a másik életét. A tested megmerevedik, és nem tudja felfogni, hogy most mit tegyen. Tudván, hogy valami hihetetlen ostobaságot csináltál, félsz attól, hogy a király meg fog büntetni, ugyanakkor nem hagyhattad, hogy megölje azt a szerencsétlen férfit. Seokjin is biztosan arra gondol, mekkora ostobaságot tettél, mivel hagyta menekülni őt. Megdöbbenve néz rád.

– Takarítsd ki ezt – szól egy szolgának mindvégig a szemedbe nézve. Pillantása hűvösen de állod tekintettét. – Ülj le, T/N. – Jin kinyújtja a kezét, és int, hogy menj a helyedre a trónja mellé. – Ez az utolsó megbeszélés, hercegnő – suttogja, közömbös hangon mitől rosszullétet okoz. – És akkor teljes egészében az enyém leszel.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now