81❀.°❤︎

1.5K 40 4
                                    

Lehet nem látszik, de próbáltam minél jobban „élethűnek" megírni. Hasonló lesz mint amit a SuperM fiukkal írok, viszont ennek alapul vettem az Idol c. ficim alapötletét (amit sajnos nem tudok folytatni ihlet hiány miatt), szóval lehet lesz egy-két információ ami ismerősnek tűnhet. A véleményeknek örülök. Jó olvasást. 💜

Név: Byun T/N

Születési idő: 1997.03.09

Pozíció: Vezető vokál, leader


Korai évek

Byun T/N, Amerikában, New York cityben született. Nincs testvére, de ennek ellenére sem volt soha elkényeztetett gyerek, habár a szülei egészen gazdagok. Édesapjának van egy saját divat vállalkozása, ami miatt még T/N születése előtt kellett New Yorkba költözniük. Egyik tanárra felfigyelt tehetségére, és miután felajánlotta, hogy zongora leckéket ad neki, a lány boldogan fogadta el. Viszont mivel egész kicsi kora óta arra próbálták felkészíteni, miszerint egy nap átveszi apja vállalkozását, nem volt ideje a zenével foglalkozni. Az iskolában kevés ideig a színházi klub tagja volt, és legtöbbjüknek a főszereplője volt, beleértve a középiskolai darabokban mellékszerepeket is vállalt. De soha nem foglalkoztak igazán a tehetségével. 2010-ben végül Dél-Koreába költöztek, újabban üzleti út miatt, de ezúttal ott is maradtak.

Gyakornoki idő

2011-ben T/N jelentkezett gyakornoknak az SM-hez, ahova szinte azonnal fel is vették. Mivel ekkor még csak 14 éves volt, kellett a szülői beleegyezés is, amit legnagyobb meglepetésére megkapott. Csupán pár hétig volt gyakornok, mivel bekerült egy hat tagú lánycsapatba, ahol pedig megkapta a leader szerepet. Sokan nem szerették eleinte, tulajdonképpen a családja gazdagsága miatt és hogy mert bár koreai származású, de nem az országban nőtt fel, egész sokáig kirekesztették. Annak ellenére, hogy figyelemre méltó énekes, mindig is küzdött a tánccal, és egyike azoknak a tagoknak, akiknek a legtovább tanulják a koreográfiát, viszont a dalszövegeket akár elsőre is memorizálja. 

Debüt után

Bár nem T/N volt az első lány, aki nem csak koreai állampolgárként debütált, viszont nagyon sokan gyűlölték. Csupán 14 évesen kellett megküzdenie egy egész nemzet gyűlöletével, ami kihatott rá egész életében. Volt idő, amikor a társaság úgy gondolta, hogy az lesz a legjobb, ha emiatt szünetet tart, vagy akár elhagyja a csapatot, azonban az évek alatt annyira megszerette ezt, hogy képtelen volt mindent eldobni magától. Aztán a jég akkor tört meg, mikor a debütálás utáni egy évben megkapta első filmszerepét. Mindenkit meglepte mennyire otthonosan játssza el a szerepét, méghozzá akció filmben. Nemzetsége miatt, számos külföldi előadok is felfigyeltek rá, illetve a csapatra, és egyre több film felkérést is kapott. Többek között együttműködtek angol előadókkal is, úgy szint hazai előadókkal is. Senki sem gondolta volna, hogy egy olyan csapat akinek nem sok esélye volt, a világ egyik leghíresebb, legtehetségesebb előadókká nővik ki magukat.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
BTS Reakciók (II)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant