Bár igen későn, de jöttem egy kis NSFW reakcióval. Igyekszem majd az ABC NSFW reakciókkal is. 🥰
Összeráncolod a szemöldököd, amikor párod V Live adásba kezd. Hetek óta ugrat, játszadozik veled, és mikor végre elhatározott, hogy elé állva tudtára adod ez neked mennyire kényelmetlen, egy ilyen idióta adást indít el. Ahogy köszöntötte a rajongókat, valami elpattant és dühösen meredtél a boldogan vigyorgó párodra. Egy ötlettől vezérelve előrébb csúsztál ezáltal a lába elé térdeltél. Meglátjuk most mennyire fog vigyorogni. Pimasz mosollyal ajkaidon, óvatosan kicipzároztad nadrágját, majd gyengéden megfogtad tagját. Megszeppenve pillantott le egy másodpercre, mire te ördögi mosollyal kibujtattad őt alsója fogságából majd finom csókot adtál rá.
~🅙🅘🅝~
Látod, hogy Jin szeme sarkából rád pillant, néhol sűrűn pislog a cselekedeteid során, és párszor elharapja nyelvét, hogy nehogy felnyögjön a jóleső érzésre, mikor elkezdett nyalogatni, akárcsak egy nyalókát. Finoman megszorítod a farkának tövét, miközben tövig a szádba veszed. A mámorító érzésre lehajtja fejét, jobb kezével tarkóját dörzsölve, ezzel is próbálva elterelni figyelmét, mindeközben olyan gyilkos tekintettel nézz rád mint még soha. Jól tudod, ezért még csúnyán kapni fogsz, de végre-valahára rád figyel. Párod küszködik, hogy csendben maradjon nehogy gyanút fogjanak a rajongok, azonban hamar rájön ez lehetetlen. Egy gyors köszönéssel, és sűrű bocsánat kéréssel befejezi az élő adást, és megkönnyebbült sóhajjal hátradönti fejét. Ahogy hajadba vezeti ujjait, abbahagyod fejed mozgását, és óvatosan kiengeded őt ajkaid közül.
– Ne jagiya, kérlek. Annyira közel jártam – kérlel párod nyöszörögve a kielégületlenségért. Megrázod a fejed, tudatva vele, hogy nem áll szándékodban segíteni rajta, legalábbis most még nem.
~🅢🅤🅖🅐~
Önuralom királya lévén párodnak nem esik nehezére, úgymond figyelmen kívül hagyni tevékenységed. Szinte még a szeme se rebben, bármennyire is élvezi csodás ajkaid játékát. Azonban ahogy a hegyet a szádba veszed hosszan behunyja szemét. Ennek azért már ő sem tudott ellenállni. Óvatosan körbe nyalód, majd fokozatosan beljebb engeded ajkaid közé, már majdnem tövig benn van, mikor hirtelen bal kezét fejedre simítja. Nem tesz semmit, csupán ott tartja végtagját, miközben te szorgalmasan munkálkodsz gondján. Egyre csak gyorsítasz a tempón, néhol kezeddel is rásegítve kényeztetésében, ám mikor érzed, hogy nem sok kell neki, ismét tövig engeded. Megköszörülve torkát emelkedik fel kissé a székből, ami a képernyőn biztosan úgy látszik, mintha feljebb tornázta volna magát, azonban csak még jobban szerette volna élvezni a forró ajkaid. Elvigyorodva engeded őt ki szádból, kissé hátrébb csúszva az asztal alatt.
– Oh, hogy az a kibaszott – ám még mielőtt folytatná ajkaidra helyezve ujjad jelzed neki, hogy bizony élőben van – Csak bevertem a lábam.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Pánikot látsz Hoseok szemében, amikor újra megnyalod a hegyét, így elhúzódsz, mivel nem szeretnéd felidegesíteni. De anélkül, hogy elnézne a kamerából, elkapja a felsőjét, ami most rajtad van, és finoman kényszerít, hogy közelebb kerülj hozzá. Ugyan fél a lebukástól, azonban megmozgattad fantáziáját és mindennél jobban szeretné ha kielégítenéd. Óvatosan végignyalod egész hosszát, majd hirtelen tövig bekapod. Egy pillanatra megremeg keze, de továbbra is úgy tezs mintha mi sem történt volna, és boldogan ecseteli rajongoinak, az album részleteit. Azonban nem sokáig bírta, így valami buta indokra hivatkozva leállította az élő adást, és finoman hajadba simította ujjait.
– Bassza meg, annyira ügyes vagy baby – motyogja Hoseok, szemedbe nézve.
~🅡🅜~
Namjoon nem is reagál, miközben az ajkaid vastag hosszát öleli körbe. Folyamatosan magyarázza, hogy mennyire fáradt az utóbbi időben az összes új tánc és műsor miatt. Habozás nélkül mélyen a szádba veszed a farkát, és végül ez volt, amire reagált. Jobb kezét levezeti hajadba, amire picit erősen belemarkol, amire elégedetten lehunyod szemeid. Még mindig nem pillant el a kamerától, a neki tetsző tempóban kezdi el fel és le mozgatni fejed, ezzel is több örömöt okozva magának, amit te egyáltalán nem bánsz. Könnyek szöknek a szemedbe, amikor érzed, hogy Namjoon mélyen a torkodban van, mert hát nem éppen kis mérettel rendelkezik, de ezt párod is észreveszi, így sokkal óvatosabban irányít. A hangja kissé megremegett, amikor elmagyarázta, hogy most szeretne lefeküdni mivel eléggé elfáradt, azonban tudtad, hogy ezt a kis akciód pár percen belül durván visszakapod.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Egyenesen utált csendben lenni szex közben, ezért is volt ez számára annyira kínzó. Viszont te épp ezért tartotad viccesnek, ahogy próbálta elnyelni nyögéseit egy-egy török köszörüléssel, vagy épp nevetéssel. Izgató volt számodra, hogy bármelyik pillanatban hangos nyögést enged ki csodás ajkai közül, és leleplezi, mi történik valójában. Szünetelteti az adást, arra hivatkozva, hogy mosdóba kell mennie, mikor megérzi, hogy teljesen leengedted őt a torkodon.
– Jagiya, mégis mit csinálsz? Tudod, hogy utálok csendes lenni – kérdezi Jimin, ám alig érted szavait ugyanis édes kényeztetését nem hagytad abba. Intsz neki, hogy indítsa újra az adást, miközben felemeled a kezed, hogy azzal is rásegítsz. – Na nem jagiya. Ezt nem gondolhatod komolyan – veti hátra fejét, ahogy kissé megszívod.
– Ha csendben maradsz, ígérem este az teszel velem, amit csak szeretnél – engeded ki szádból majd ismét kényeztetni kezded.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Bár Taehyung nagyon hangosan a hálószobában, néha még téged is felülmúl, ennek ellenére csendes is tudd lenni, ha a helyzet úgy kívánja, és ez most az egyik ilyen alkalom. Egyre nagyobb ütemben mozgatja fejed, arra ösztönözve, hogy minél előbb átjuttasd a csodás mámorító érzésbe. Normál körülmények között folyamatosan dicsérne, hogy mennyire ügyes vagy, és mennyire nagyon imádja, ha az ajkaid használod, azonban most csak egy bágyadt mosollyal pillant rád pár másodpercre, majd ismét vigyorogva nézz a kamerába. Boldogan ecseteli a rajongóknak, milyen klassz dolgot tanult meg minap Yeontan, úgy mintha te nem is munkálkodnál hatalmas vágyán. Óvatosan kezdi el kényeztetni ujjaival fejbőröd mikor elhajolsz tőle, hogy levegőhöz juss. Felszusszant, ahogy ismét ajkaiddal körül öleled őt, ám ez inkább egyfajta fáradt sóhajnak tudható be mintsem kéjesnek. Egy idő után párod érezte, hogy közel van, illetve te is, és akaratlanul is néhol durvan belemarkolt hajadba, ám csöppet sem bántad. Hirtelen ötlettől vezérelve, elővesz egy papírt és tollat, majd ráfirkant valamit. Óvatosan- hogy ne látszódjon a kamerába- úgy tartja a papír darabot, hogy le tudd róla olvasni, apró kis üzenetét. „Nagyon ügyes vagy kincsem"
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Megfeszül az ujjaid játéka alatt, miközben végigsimítod kezed a farkán. Elmosolyodva pillantasz fel rá, amikor lehajtja a fejét, hogy bosszúsan próbáljon rád nézni, ám ekkor látod jónak és egyből tövig bekapod vágyát. Combjai kissé megremegnek, és az sem segít, hogy finoman végighúzod rajta kezed. Kiengeded ajkaid közül, majd ismét tövig engeded őt, amire már bizony megremeg a hangja.
– Elnézést csak khm, kicsit fáj a torkom – szégyenlős mosollyal nézz a kamerába, mivel a rajongók százait leveszi a lábáról. Megpróbálja elmagyarázni, mitől is fáj neki a torka, mivel jó pár rajongó aggódni kezdett érte. Te azonban gonoszul kiengeded őt ajkaid közül, hogy utána végigcsókold hosszát, majd kezeiddel is kényeztesd. Apró nyög, amit egy köhögéssel próbál álcázni, majd bocsánatot kérve megszakítja az élő adást. – Aljas nőszemély vagy jagiya, piszkosul aljas – ujjaid finoman tincseidbe simítja, hogy rá segíthessen mozgásodba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...