༺ 49༻

2.4K 90 5
                                    

Reggeli szex

~🅙🅘🅝~

Elmosolyodott, amint feje fölött átcsúsztattad a felsőjét, majd ismét szenvedélyesen az ajkaidra tapadt. Hallottad, hogy valami leesik az éjjeliszekrényről, miközben mindketten az ágyhoz csoszogtatok, de csak hangosan felnevettetek. 

– Óvatosan, Jagiya.

– Ha nem lenne itt sötét, látnék is valamit – morgod orrod alatt, amire párod felkuncog, aztán az éjjeli szekrényen helyezkedő lámpát felkapcsolja. 

– Fél óránk van befejezni, mire a többiek felébrednek, gondolod, hogy menni fog? – suttogta ajkaidra. Gyűlölte, hogy reggelente rohannia kell, de ezek a lopott percek, sok erőt adtak neki a nap folyamán. 

– Egyértelműen. Talán kettő is belefér – kuncogod, ajkadra húzva, miközben párod úgy dönt hamar leveszi magáról az alsót, feltűri a pizsamának használt felsődet, majd figyelmeztetés nélkül beléd hatol.

– A francba, Jinnie – beharapod alsó ajkad, ugyanis nem lenne jó ha hangos lennél. Lökései könyörtelenek voltak, mégis vigyázott rád. Mámorító érzés volt, ahogy újra meg újra elmerül benned, teljesen kitöltve. Nem kellett neki sok, ezért pár lökést követően, homlokát nyakadba fúrva élvezett el. Ám ez nem volt elég neki, amint kissé összeszedte magát, óvatosan kihúzódott belőled, majd az ágy széléhez húzta csípőd, ö pedig letérdelt.

– Mit csinálsz? – nyöszörgöd szerelmedre pillantva, ki csábos mosolyra húzva ajkait férkőzött combjaid közé, puha nyelvével kényeztetve.

~🅢🅤🅖🅐~

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

~🅢🅤🅖🅐~

– Ah, a francba – sziszegte párod, ahogy szép lassan leereszkedtél már vigyázzban lévő tagjára. A hirtelen ért mámorító érzés hatására, belemarkolt a szék karfájába, úgy szorítva mintha csak az élete múlva rajta. Amióta veled alkot egy pár, nem igazán szereti ha késő estig esetleg hajnalig húzódik a munka, hiszen olyankor nincs időtök egymásra. A reggeli túlfűtött pár percek pedig nem a kedvence közé tartozik. Nyakába helyezve karjaid, kezdted el lassan ringatni csípőd egyfajta előre-hátra mozdulattal, mindvégig párod szemébe nézve. Szeretted, hogy szinte mindvégig egymás szemét fürkészitek, hiszen így még bensőségesebbnek, még inkább a tieteknek érezted ezt a mámorban pompázó érzést. Az érzésre hátra vetetted a fejed, így Yoongi is kényelmesen rátapadhatott nyakadra. Egyszer gyorsabban mozgatod csípőd, hol előre-hátra, hol pedig nyolcasokat próbálva leírni.

– Szeretlek – suttogta ajkaidra miután mindketten beteljesültetek.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
BTS Reakciók (II)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن