Megnézitek a szürke ötven árnyalatát (Remélem ilyesmire gondoltál XNomiisskaX88. Egyébként nem tudom, ti hogy vagytok vele de nekem ez az „idol series" nagyon tetszik. Tehát arra gondoltam, hogy csinálnék egyet a blackpink lányokkal is, amolyan 5th membert. Lenne rá igény?)
Még egy kicsit jobban párodhoz bújsz a takaró alatt, miközben várod, hogy elkezdődjön a film. A mai egy olyan este, ahol a többiek átmennek hozzátok egy film erejéig. Sajnos valaki elkövette azt a hibát, hogy tegnap este részegen hagyta, hogy egy nagyon éretlen Taehyung válassza ki a filmet, és ő természetesen a Szürke ötven árnyalatát választotta. Érezted, hogy az arcod felveszi a vörös minden árnyalatát az első szexjelenetnél, és csak a szerelmed nyakába bújva várod, hogy vége legyen ennek a kínos pillanatnak.
~🅙🅘🅝~
Jin magában mosolyog az ártatlanságodon, és felemeli a kezét, hogy beletúrjon a hajadba, így a másik karja a derekad köré helyezi és egy kicsit közelebb húz magához. Soha nem mondta ezt neked, de amikor naivan, ártatlanul és félénken viselkedtél, az igazi ego erősítő volt számára. Mindig éreztette vele, hogy valóban szükséged van rá, ami néha problémát jelentett az önértékelésében. Tehát Jin nem tesz erőfeszítést, hogy megmozdítson, csak hagyja, hogy a nyakába bújj, ameddig csak jól esik.
~🅢🅤🅖🅐~
Yoongi felmordul, miközben egy kicsit nyöszörögve bedugod az arcodat a nyakába. A hajad csiklandoza a nyakát, és ez eleinte irritálja, egészen addig, amíg abba nem hagyod a folytonos mozgást.. Amikor elhelyezkedtél, lesüti a szemét, és motyog valamit, ami gyanúsan úgy hangzik, mint egy „elkényeztetett hercegnő", miközben máris kifogásokat keres a szeretetre, amit akkor tanúsít, amikor a tagok felkapcsolják a villanyt. Egy része azonban nem törődik vele, a másik pedig szereti személyiségednek ezt a részét. Az intimitás szex nélkül.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Hoseok kuncog egy kicsit azon, hogy milyen aranyos vagy, és felemeli a kezét, hogy eltávolítsa a hajad az útból, hogy megragadhassa ezt a tökéletes alkalmat, és engedje, hogy szemei nyugodtan téged figyeljenek. Mostanában nem volt ideje ennyire odafigyelni rád, ezért tényleg kihasználja, amíg csak lehet. Már nem is a képernyőre figyel, most minden figyelmét a karjaiban tartott angyalra fordította, mert szerinte felbecsülhetetlen értékű, időtlen látvány.
~🅡🅜~
Namjoon elfojtja a nevetést, miközben tervet dolgoz ki a fejében. Szereti, amikor elpirulsz, és a kis hangokat, amiket kiadsz, amikor zavarban vagy, ezért megbök a vállával, hogy olyan enyhén elfordítsd a fejed, hogy a szemébe nézz, amikor túl hangosan mondja.
– Jagiya felismered ezt? Ez olyan, mint amit a múlt héten kipróbáltuk – Namjoon azonnal felnevet, vörös arcod látva.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Jimin felsóhajt a boldogságtól, ahogy mellkasába próbálsz elbújni, és imádja, hogy milyen közel vagy hozzá. Érzi a szívverésed a karján, és hallja a lélegzeted. Az, hogy ilyen közel van valakihez, aki olyan tökéletes, és annyira szeret, maga a mennyország számára.
– Jagiya, te vagy az angyalom – suttogja Jimin, és megcsókolja a fejed búbját.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Érzed, hogy Taehyung vállai remegnek a nevetéstől, miközben te a lábai között fekszel, és inkább az ingébe temeted az arcodat. Igyekszik nem nagy felhajtást csinálni, de nem tud ellenállni, hogy a füledhez hajoljon és suttogjon.– Miért vagy félénk, jagiya? Valami hasonlót csináltunk tegnap este – de természetesen – Taehyung stílusban – valójában nem suttogta, és érzed, ahogy a többi tag felháborodott tekintete egyenesen felétek fordul.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Jungkook először nyafog, mivel elbújsz de gyorsan túlteszi magát ezen, amikor rájön, hogy cserébe a hajadba temeti az arcát, és megengedi mindkettőtöknek a kényelmet. Túl ártatlannak tűnsz, kissé félénknek, ahogy belebújsz mellkasába a kínos szexjelenetek előtt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...