Ui. Jungkook születésnapjára még mindig lehet beküldeni kis alkotásokat.Egyébként észrevettem, hogy az ilyen bandás reakciót mint ez, sokkal jobban szeretitek mint pl. amelyik egyedül van, vagy az as your boyfriend-et. Amivel természetesen nincs baj, mivel én is jobb szeretem az ehhez hasonlókat írni, így azt hiszem maradok a klasszikus reakcióknál. Néha megfűszerezve egy kis pikáns valamicskével. Ha valakinek van reakció ötlete, az nyugodtan írja meg itt vagy akár privátban. 🥰
Amikor ölelést szeretnének (Köszönöm WingsSeokjin 💜)
~🅙🅘🅝~
Nincs olyan nap, hogy ne ölelne meg. Teljesen mindegy mit teszel, ha ölelést akar akkor bizony szó nélkül settenkedik mögéd egy fojtogató, ám annál szeretetteljes ölelésben vonva. Az volt inkább a furcsa ha kérte az ölelést. Olyankor tudtad, hogy valami nincs rendben, ezért óvatosan megcsókoltad homlokát, éreztetve vele mennyire szereted.
– Ha szeretnéd, elmondhatod mi a baj – suttogtad fülébe, miután kényelmesen elhelyezkedtetek a kanapén.
~🅢🅤🅖🅐~
Nem kifejezetten az a fajta ember, aki mindig szereti kifejteni örömét. Nyilván ha valami miatt nagyon boldog, azt nem fél megosztani veled, ahogy azt sem mikor szomorú vagy ideges, de bizony vannak olyan pillanatok mikor sokkal inkább ő igényeli a nagyobb odafigyelést mint te. Ilyen a mai nap is. Késő este ért haza, hulla fáradtan az ölelésedre vágyva. Mosolyogva nyújtottad ki karjaid, amibe boldogan menekült.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Minden reggel az volt az első dolga, hogy szorosan magához ölelve ébreszt fel apró kis pille csókokkal, amit mindig mosolyogva fogadtál. Volt, hogy random ölelgetni kezdett, nem számított, hogy éppen főzöl vagy takarítasz. Általában csak akkor kérte az öleléseket, ha valami miatt nagyon aggódott, mivel csak így tudod megnyugodni.
~🅡🅜~
Hétvégenként általában sokkal hamarabb végzett a munkával, hogy minél több időt tudjatok együtt tölteni, esetleg a szüleihez is el tudjatok látogatni, azonban a mostani hétvége nem ilyennek bizonyul. Természetesen nincs ezzel semmi baj, hiszen megérted mennyire fontos neki a munkája, de Namjoon nagyon szégyellte magát.
– Ne haragudj jagiya – kér elnézést de te csak nevetve szorosan magadhoz öleled.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Az utóbbi időben együtt látogatjátok meg a tánctermet, ahol a kis Mochi nem kímél téged. Mintha teljesen elfelejtené, miszerint egy boldog párkapcsolatban éltek együtt a nemrég örökbe fogadott cicusotokkal, aki egyébként nagyon szereti párod. Így bármennyiszer könyörögsz nem tart szünetet előbb mint meg van adva és lazsálni sem hagy téged. Ami bizonyos szempontokból nagyon is jó.
– Kérek egy ölelést és mehetünk haza – közeledik feléd egy pimasz mosoly kíséretében.
– Yah! Park Jimin. Halálra dolgoztatsz és még én adjak ölelést? – ütöd meg vállát de azért mosolyogva teljesíted kérését.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Hétvége van, ami nálatok annyit tesz ki, hogy amíg te főzöl párod takarít és még a szemetet ki kiviszi. Természetesen mindeközben a kutyusra is kell vigyáznia, aki boldogan csóválja farkát amiért gazdija egész nap otthon van.
– Kérhetek egy ölelést? – szólal meg párod a hátad mögül ezzel megijesztve téged.
– Persze oppa, de mi történt? – felnevettél mikor elmondta, hogy konkrétan Yeontan megtámadta őt, mikor leejtette a szemetest.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Mostanában nagyon sokszor elcipel magával az edzőterembe. Ugyan te nem kifejezetten az a mozgást igényelő ember, de mivel nem akarod megsérteni párod, néha elmész vele. Rendszerint ilyenkor mindig páros gyakorlatokat végeztek, egyik kedvencetek pedig a felülések. De nem a klasszikus, hanem amikor egy csókkal jutalmazzátok a másikat.
– Fúj jagiya, menj el innét – kiállt rád minél távolabb húzódva. Véletlen elengedted a galambot, ami kissé túl hangosra sikeredett.
– De hát te szerettél volna ölelést.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...