Mikor vele veszted el a szüzességed (Köszönjük ViktriaJuhsz795 💜)
Nem első alkalommal kerültetek pároddal szex körüli állapotba, ám a forró csókoknál több mégsem történt. Sosem volt veled erőszakos, ahogyan most sem, határozottan irányított. Érezted, hogy ezek a csókok és ezek az ölelések átléptek egy határt. Noha nem bántad, azonban volt egy dolog, amit még titkoltál Yoongi elől. Nem akartad nagy dobra verni, mivel szörnyen kínosan érezted magad, mikor a téma elő került.
-Yoongi.. - nyöszörögted hangosan az aktus után.
-Mondjad Jagi! - vont magához szorosan.
-Annyira kínos ez nekem, de muszáj elmondanom valamit neked. - vettél mély levegőt - Nekem te voltál az első!
Yoongi arckifejezése tudatta veled, hogy erre a vallomásra nem számított. Pironkodva néztél rá, neki pedig sikerült még inkább zavarba hoznia.
-Boldog vagyok és csak hogy tudd; eszemben sincs átengedni másnak.!
Szenvedélyes csókot váltva bújtatok ha lehet még szorosabban egymás karjaiba és léptetek át az álmok birodalmába,Mikor haza jön veled Magyarországra
Yoongi nagyon kíváncsi volt a magyar kultúrára, nem tántorította el még a magyar nyelv elsajátítására tett kísérletei kudarcba fulladása sem. Mikor haza látogattál szüleidhez kérés nélkül csatlakozott hozzád. Tudtod nélkül, mivel meglepetést szeretett volna, komplett túra útvonalat dolgozott ki kettőtöknek.
-Először meglátogatjuk a szüleidet, aztán nyaralunk. - tűnt lelkesnek - Van egy két dolog, amit szeretnék megnézni. - nézett rád sejtelmesen.
-A gyerek szobám már nincs meg. - somolyogtál.
-Lebuktam. - nevette el magát.Kellemetlen meglepetés?
Párosotokban hiába te voltál a nő, kedves párod kényesebb volt a hajára. Egy szombati délutánon történtek után pedig párod még attól is eltiltott, hogy fésűt vegyél neki.
-Nem lett olyan rossz! - próbáltad menteni a menthetőt.
Valamilyen csoda folytán ugyanis Yoongi engedte, hogy te mosd meg a haját. A hajat, ami most kék színben pompázott.
-Ti mit csináltok? - nyitott be a fürdő ajtaján Jin csodálkozó és értetlen tekintettel - Mégis hogyan történt ez?
-Én nem tudok róla semmit sem. - vontál vállat.
-Kopaszon is szeretni fogsz Jagi?
-Ne nézz rám ilyen fájdalommal, nem fog kihullani a hajad!
Hiába próbáltad tartani magad szerelmed előtt, nagyon mókásan festett élénk kék hajjal. Nyomtál egy csókot Yoongi fejére, majd átkaroltad nyakát és ölébe ültél.
-Ezért este számolunk! - suttogta füledbe, kellemes borzongás futott végig gerinced mentén.
-Vállalom. - csókoltad meg szerelmed.Mikor egy kisgyerekre kell vigyáznia
Yoongi elvállalta, hogy bár alkotói szabadságát éli, vigyáz egy hétvégén testvére kislányára. Egészen addig nem is volt semmi probléma míg aludt a kanapén, utána viszont elszabadult a pokol. Legalábbis Yoongi szerint.
-Hideg a tej. - tolta el magától a kislány a poharat - Hol van a játékom? Mikor lesz ebéd? Te fiú vagy? Kapok kiskutyát? Van csokid? Szereted a pillangókat? Milyen messze van a szekrényed? Pisilnem kell! - kiáltotta el magát végül.
-Ki foglak zárni az udvarra. - nézett teljesen nyugodtan a kicsire.
Amilyen kicsi volt a gyerek, annyira hangosan kezdett el sírni. Szegény Yoongi pánikba esett és azon nyomban hívott is téged.
-Segíts! - szólt bele a telefonba.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS Reakciók (II)
Fiksi PenggemarCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...