༺ Jungkook special 1༻

1.3K 61 1
                                    

Ezeket ViktriaJuhsz795 írta, amit nagyon szépén köszönünk.💜 Viszont azt hiszem ezeknek a special részeknek itt lesz vége. Amiket eddig beküldtek publikálni fogom, de ahogy látom, már ti sem nagyon akarjátok, amivel nincs semmi baj. Mindenesetre jó olvasást.🥰

Amikor rátok nyitnak

Párodnak nagyon kevés szabad ideje van mostanában, így mind a ketten megörültetek, mikor felszabadult egy egész hét a tagoknak. Nem volt kérdés egyikőtök számára sem, hogy ezt a hetet Jungkook szüleinél töltitek el. Édesanyja hatalmas vacsorával készült érkezésetek estéjén. Kook régi szobája valamiért teljesen beindított titeket, kicsit sem fogva vissza a csókokat, öleléseket.

- Jungkook, hallottam valamit. - kísérled meg össze szedni magad.

- Csak a szerelmem rohama irántad.. - csókolt mélyen.

- Mi van? - egyre közelebbről hallottad a hangokat, de hiába próbáltad eltolni kedvesed, erőd nem sokat ért.

- Kisfiam, a kimcsiből nem is ettél! - nyitott ajtót édesanyja. Szegény asszony teljesen lefagyott, mikor meglát ott titeket, amilyen gyorsan csak lehetett ki is fordult a szobából. Jungkookot nem igazán hatotta meg ez a kis közjáték.

- Na, hol is tartottunk?

A bátor férfi

Kevés dologgal lehet téged annyira megijeszteni, mint egy pókkal. Gyerek korod óta irózol tőlük és képes vagy óriási hisztit rendezni, mikor meglátsz egyet.

- Vadállat! - kiáltod a konyhapulton állva, mire párod lelkét is elhagyva rohan hozzád.

- Hol? - kérdezi párod mikor megértette mi is a problémád. Te pedig már könnnyeiddel küzdve mutatsz a mikró mellé. Jungkook nemes egyszerűséggel leveszi a papucsát és halált megvető bátorsággal megöli a betolakodót. - Látod Jagi? Ilyen egy igazi férfi!

 - Látod Jagi? Ilyen egy igazi férfi!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
BTS Reakciók (II)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang