Barátnőjüknek van tetoválása
MOSTJungkook
Jimin
Taehyung
Namjoon
Seokjin
Yoongi
Hoseok
LEAST
Kezdjük a maknae line-al, tehát Jungkook, Jimin, Taehyung – szerintem őket zavarná a legkevésbé ez. Jungkook természetesnek gondolná, hogy olyan párt szeretne akinek van tetoválása, hiszen neki is kijut belőle bőven. Persze ez nem jelenti azt, miszerint akinek nincs semmi ilyesmi, azzal nem barátkozik/randizik, csupán csak úgy gondolom ez egy imponáló dolog lehet neki. Akárcsak Jiminnek is. Határozottan nyitott lenne erre. Nagyon érdekelné, hogy miért döntött így párja, és szeretné megtudni ennek hátterét, illetve elárulna ő is a sajátját. Taehyung-ot inkább a kreatív része érdekelné, és elismerné a tetoválóművészetet. Mindennél jobban értékelné az esztétikát, de továbbra is kíváncsi lenne, hogy megtudja, miért döntött párja ezek mellett, és ha újabbat szeretne még segítene is megtervezni.
Namjoon, Seokjin, Yoongi – A leader elfogulatlan a tetoválásokkal kapcsolatban, nem hiszem, hogy bármelyik esetben is bánná. Nem mondom azt, hogy díjazná ugyanakkor nem is tiltaná el, hiszen ha szerelme ezt érzi jónak, akkor nem tehet mást minthogy támogassa. Ettől függetlenül elmondaná miért nem tartja olyan jó ötletnek, és az esetleges veszélyekről is beszélne. Ami Yoongit illeti...szerintem hasonlóan gondolkodna Taehyunghoz csak egy sokkal őszintébb, nyersebb formában. Szóval a gondolkodás hasonló csak a hozzáállás nem. Jah és majd elfelejtettem Jint... Namhoz hasonlóan ő is meglehetősen pártatlan a tetoválásokkal kapcsolatban. Nem a legnagyobb rajongójuk, soha nem hagyná, hogy ez akadályozza a kapcsolatotokat. Főleg a dizájn érdekelné, és annak jelentése, mert ugye bár minden tetoválásnak van egy története, amit Jin mninden áron tudni akar majd.
Hoseok – Hát uhm...nem is tudom. Hobi még azt sem szeretné ha a párja kifúratná a fülét, mivel sok veszéllyel köthető össze, viszont azt sem szeretné ha emiatt megromlana a kapcsolatuk. Az egyszer biztos, hogy a többiektől függetlenül sokkal jobban vigyázna és óvná párját ezektől, de nem tiltaná el. Sőt még azt is könnyen el tudom képzelni, hogy szerelmével együtt megy tetoválószalonba, mondván „ne egyedül szenvedj"
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...