🌙126 ༻

1K 43 6
                                    

Domináns partner/barátnő
MOST
Jimin

Jungkook

Yoongi

Taehyung

Seokjin

Hoseok

Namjoon
LEAST

Jimin, Jungkook és Yoongi szerintem a legesélyesebbek erre. Sokan mondják -legalábbis ezt hallottam már nem egyszer-, hogy néha Jimin kissé nőies ugyanakkor férfias is egyben aki alig várja, hogy a barátai kedvében járjon. Mondjuk ezzel egyetértek, mivel úgy gondolom ő valóban ilyen, kivéve a nőies részt. És ezért úgy érzem, ez beletartozik a szexuális életébe, s szívesebben szeretne a barátnője kedvében járni, mint irányítani. Természetesen ha kell- nagyon stresszes, vagy csak vágyik a dominanciára-, kezébe veszi a gyeplőt és onnét már nincs menekvés. Ami Jungkookot illeti...nos, egészen sokat változott, főleg külsőre a debüt óta, azonban az én szememben mégsem annyira szexuális. Nyilván van szemem és látom a fejlődést, viszont mégis azt a „te soha nem nősz fel” érzetet kelti bennem akárhányszor ránézek. Viszont ennek ellenére tagadhatatlan mennyire árad belőle a szexualitás, a dominancia, mégis úgy hiszem, ha a szerelméről van szó nem fél átadni a gyeplőt. Sőt mi több, még élvezi is, és könnyen elképzelhető, hogy szándékosan feltüzeli partnerét. Bár számomra -ebből a trióból legalábbis-, Yoongi a legvitatottabb. Simán el tudom képzelni, hogy egyszerre domináns de mégsem. Tehát nagyban a partnerétől függ és persze, hogy mennyire frusztrált, milyen a kedve stb. Ugyanakkor szerintem leginkább az lenne rá a jellemzőbb ami a maknaera. Tehát alapvetően domináns, de a szerelméért engedd ebből.

Taehyung és Seokjin szerintem a köztesre jellemzőek leginkább. Néha dominálni akarnak, néha hagyják, hogy domináljanak felettük, de ez nagyban attól függ milyen napjuk volt. Illetve, természetesen a partnerről is mert pl ha csak egyéjszakás kaland, könnyen lehet, hogy akkor csakis kizárólag ők dominálnak. Viszont ha barátnőről van szó, akkor Taehyung képes egy szép szóval is „engedelmeskedni” szerelmének ugyanakkor vannak pillanatok mivel átveszi a gyeplőt és mély hangján a szerelme fülébe suttogja mit fog tenni a következő percekben vele. Míg Seokjin, kifejezetten szeretné ha a párja teljesen átveszi az irányítást és jól érezze magát. Természetesen saját magáról sem feledkezik meg, csupán kezdetben hagyja, hogy domináljanak felette miközben ő is ezt teszi.

Hoseok és Namjoon a legkevésbé valószínű, hogy szeretnének egy domináns partnert. Váltóként úgy érzem, hogy nem sokkal különböznek az előző kettő csapattársuktól, csupán kevésbé az ízlésük ha felettük dominálnak. Ők tipikusan azok a domináns férfiak, akik nehezen adják be a derekat, főleg Namjoonrol tudom ezt teljesen elképzelni. Tehát nem feltétlen baj ha partnerük is domináns, sőt, viszont nagyon ritka alkalmakor engedik, hogy alárendeltetek legyenek. Ha kifejezhetem így magam.

Még nem írtam ilyen rész, szóval eléggé izgulok, hogy nem rontottam el valahol vagy hasonlók

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Még nem írtam ilyen rész, szóval eléggé izgulok, hogy nem rontottam el valahol vagy hasonlók. De ha bármi van, ami nem élvezetes vagy nem is tudom, kérlek szóljatok nyugodtan.
Oh és, egyébként- aki szeretne-, írhat ehhez a MTL-hez témákat, hogy legközelebb mit olvasnátok szívesebben, mivel egészen megszerettem ezt a „műfajt” és szívesen írok 🥰

BTS Reakciók (II)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant