Halihó! Nem tudom mennyire szeretitek az ilyesfajta írásokat, de mivel mostanában sokat böngészem a tumblr oldalt inspiráció után kutatva (és mivel nem tudok arról, miszerint más magyar író is közé tett hasonlót, ha nem így van javítsatok ki), gondoltam kipróbálom milyen is. Meglehet, hogy valójában Jin személyisége nem ilyen, sőt, vagy hogy mások nem így látják őt, de ezzel kapcsolatban szívesen olvasnám a véleményeteket. Így kezdésnek ez megfelel, és ha szeretnétek akkor a többi fiúval is fogok hozni ilyen részt. Szívesen olvasnátok a megmaradt tagokkal is? 🤔
~🅙🅘🅝~
Jin személyiségének leírására úgy gondolom, hogy a gondoskodó, játékos, szégyentelen, megalapozott szavakat választanám.
Gondoskodó, mert úgy érzem, ez a megfelelő módja annak, hogy leírjam, hogyan gondoskodik a tagokról. Biztos vagyok benne, hogy tiszteletben tartja a többi fiú döntéseit és mindent, de akkor is ő lesz az, aki kis emlékeztetőket küld nekik, hogy vigyázzanak magukra, ha éppen nincs a közelükben. Gondoskodni arról, hogy egyenek, hidratáltak maradjanak és így tovább. És az is, hogy ő vezette Jungkookot az iskolába, meg minden más apró hétköznapi dolog. Ez mind nagyon „szülői" tőle.
Játékos, mert egész gyerekes tudd lenni néha. Van, hogy úgy tűnik mintha ő a maknae, nem pedig a legidősebb hyung. Szeret tréfálkozni. Komolyan. Elképesztő, hogy mennyi szörnyű poént kaptunk eddig tőle. A Marióval kapcsolatos dolgok gyűjteménye is (amit azzal védekezett, hogy azt mondta a tagoknak, hogy „a felnőttek is gyűjtenek játékokat". De egyébként én plüss mackókat gyűjtögetek, vagy egyéb plüss állatot.). Mindig szívesen játszik a maknae vonallal és Hobival is. Általában véve nagyon játékos ember.
Szégyelletlen, mert tényleg az, de nem kell semmi pikáns részletekre gondolni. Tudja, hogy mennyire „gyönyörű" (már ha mondhatjuk ezt egy férfira), és nem fél tudatni a világgal, hogy ezzel teljesen tisztában van, ami nekem személy szerint tetszik. Ráadásul híresség egy olyan országban, ahol a lehető legvékonyabbnak kell lenni ahhoz, hogy követni tudja a társadalom színvonalát, de továbbra is azt tesz közzé, amit csak akar (mértékkel persze) egyszerűen azért, mert akar, és ez számomra egy hatalmas piros pont.
Megalapozott, mert a hírnév egyáltalán nem ütött a fejébe (egyik tagnak sem, bár azért ezzel kicsit vitatkoznék, de egyikük sem rossz ember). Ha megnézed a pályafutásuk elejéről készült videókat, most sem sokban különbözik. Talán egy kicsit felnőttebb. Talán. Még mindig főz az összes tagnak, gondoskodik az emberekről, elmondja azokat az iszonyatos vicceket (amit én amúgy imádok és tökre értelmes viccek ezek). Ő még mindig az a Jin, akit még 2013ban ismertem meg.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...