Köszönjük EszterHaru- nak a csodás részt 💜
Amikor kiderül a közös babátok neme
Már másfél éve vagytok egypár Tae Hyung-al. Fél éve pedig férj és feleség is. Nagyon nagy a szerelem köztettek, és pontosan ezért kérte meg a kezedet. Te vagy a mindene neki. A nászúton fogant meg a kis csöppség, de persze ezt csak otthon 2 hónap elteltével tudtad meg. Már éppen félidőnél jártál, amikor megtudtátok a baba nemét. Szerveztetek egy babaváró bulit, ahol egy lufi segítségével tudhatjátok meg. Az orvos adott neked egy borítókat a baba nemével benne, és te azt tovább adtad a Bangtan többi tagjának, akik megcsináltatták a lufit. A buli napján izgatottan vártátok mind a ketten, azt a pillanatot, amikor a hatalmas fekete gömböt kidurranthatjátok, és végre elkezdhetek szebbnél szebb neveket keresni neki.-Készen állsz Oppa? – nézel párodra, aki a lufi másik oldalán állt. Ő tartotta, a te kezedben pedig ott volt az apró kis tű.
-Igen, ne is húzd tovább T/N! – mondta fülig érő vigyorral.
- 3...2...1 – számoltatok vissza, majd te az egy után megbökted a gömböt.
Meglátva, hogy ezernyi kék konfetti szál a levegőben, nagyon megörültél, hiszen első babának fiút szerettél volna. Örömödben szerelmed karjai közé ugrasz, és egy két könnycsepp is kicsordul a szemeidből.
-Érkezik az első trónörökös! – mondtad bele nyakába.
-Viszont nem az utolsó! 5 gyerekig nem állunk meg. – tolt el magától – Meg egy kis hercegnőt is szeretnék, majd!
-Ya! Kim Tae Hyung! Először hadd szüljem meg őt! Utána rá érünk még erről beszélni. – förmedtél rá. Hiszen még az elsőm sem született meg Ő már a következőt tervezi. Te is sok gyerkőcöt szeretnél, de még várat magára a többi.
-Tudom! Szeretlek T/N! – ad egy apró csókot a homlokodra.
-Én is szeretlek Tae Hyung! – döntöd neki homlokod az övének.
Így kezdődött meg a közös babázó életetek.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...