Sleeping sex
MOST
Jimin
Namjoon
Yoongi
Hoseok
Taehyung
Jungkook
Seokjin
LEAST
Jimin, Namjoon és Yoongi mindenért oda meg vissza van. Különösen Jimin baba. Természetesen azért mindegyiknek más az igényei, ez nyilvánvaló, viszont úgy gondolom ebben az esetben ők hárman lennének ebben a leginkább. Namjoon és Yoongi nagyon izgatónak vélné, hogy a barátnőjük álmában hatolnak testében ezzel „bemocskolva" azokat a mézes-mázos álomképeket. Egyikőjüket sem zavarná ha közben felébred „áldozatuk", sőt még talán ösztönözné őket a szenvedélyre. Főleg Jimint. Na jó..ez most úgy hangzik (legalábbis nekem) mintha Jiminie holmi szexéhes démon lenne, de voltaképp egyáltalán nem az. Viszont én személy szerint nagyon érzem a dominancia keveréket rajta (nyilván ez személyiségtől függ, mert amúgy egészen sokan látják őt inkább az alávetett szerepbe, ami nekem nem megy), de nyilván nem ilyen csak a kis elképzelésembe van így. Bár ki tudja, az emberek mindig hoznak meglepetéseket...na de térjünk is Hobira. Szerintem ő is hasonló az előző háromhoz, kétségtelenül ő is vágyik új dolgokra (oho de még mennyire) ezért mindenben is benne van, ám ezért nem rajongana annyira. Számára-legalábbis-, míg nincs magánál párja nem is igazán szeretkezés hanem baszás, amit ő viszont utál. De ettől függetlenül szívesen kipróbálná, és el tudom képzelni, hogy például egyfajta büntetésnek, jó bevált módszernek gondolja.
Taehyung, Jungkook és Seokjin...nos, mivel szeretik párjukat, nagyon sokszor a kedvükben is járnak, úgy gondolom így elsőre szívesen kipróbálnák, de talán ez is lenne az utolsó. Nem az, hogy nem élveznék vagy hasonlók, mert biztosan izgató lehet egy ilyesmire ébredni vagy ébreszteni valakit, de egy bizonyos szintig van akiknek ez megalázó esetleg kellemetlen, meg egyéb ilyen dolgok. Szóval nem rajonganak érte, de szerelmük kedvéért – és persze a saját élvezetükért-, megpróbálják. Plusz szerintem Taehyungnak ez kissé kellemetlen lenne a kis édes lelkével, bár ha a kiéhezett tigrist nézzük benne, akkor meg simán egy szóra benne van. Bár a romantikát továbbra is előrébb helyezem.
Holnap -elméletileg-, jövök egy rendes reakcióval, de mivel sok dolgom akadt (vásárlás a lakásba, a napi teendők, randi...) nem ígérek semmit. Szeretnék kicsit mesélni az életemről, hogy milyen változtatásokon mentem keresztül, illetve fogok még a közeljövőben, az eddigi tapasztalataim egy hangyányi százalékát a nagybetűs, önálló életből, de valahogy mégse jönnek a szavak. Mindenesetre próbálok összeszedni gondolataim és nem egy értelmetlen valamit összedobni nektek
(természetesen akit érdekel) de addig is szeretném tudni, hogy érdekelne valakit egy kink(?) minisorozathoz? Csak az akkor menne a harmadik kötethez, mivel ebben szeretném meghagyni a MTL részeket, illetve a 8th membert, meg hát az esküvő sorozatot is.Ui: Remélem ilyen részre gondoltál RamiSz3
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...